در پی انتشار مطلب «چراشهرستان اوز از خدمات بنیاد برکت بی بهره است»

در پی انتشار مطلب «چراشهرستان اوز از خدمات بنیاد برکت بی بهره است» که از سوی پسین اوز صورت گرفت، علی رام برزین بخشدار بیدشهر مطلب زیر را در اعلام فعالیت بنیاد برکت در شهرستان اوز ارسال داشته  است که از نظر خوانندگان می گذرد، همچنین انسیه گلابی بخشدار مرکزی نیز اعلام کرد که خانم امینی مسئول  تسهیلگری بنیاد برکت در اوز قرار است در مرکز شهرستان جلسه ای با حضور مسئولان، شورای اسلامی شهر ومعتمدان برگزار تا شرایط وضوابط بهره مندی از تسهیلات بنیاد برکت را اعلام کند .

بخشدار بخش بیدشهر خدمات و تسهیلات «بنیاد برکت» در این بخش را تشریح کرد/ تا کنون ۸۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی جمعا به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت شده است.

علی رام‌برزین بخشدار بخش  بیدشهر تأکید کرد: بنیاد برکت در سال ۱۴۰۱ خدمات شایان‌توجهی برای مردم این بخش داشته‌است.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بیدشهر، وی با یادآوری تاریخچه و خدمات بنیاد برکت در سراسر کشور و در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین نقاط هدفِ این بنیاد، که تحت حمایت «ستاد اجرایی فرمان امام (ره) »فعالیت می‌کند، خدمات ویژه در حوزه‌های تولید، اشتغال و کار آفرینی برای شهرها و مناطق محروم و دورافتادۀ کشور است.

 رام‎‌برزین به اعطای ۱۲۷ فقره تسهیلات(یکصد میلیون تومانی) با کارمزد ۵ درصد برای راه‌اندازی مشاغل خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: افراد واجد شرایط از روستاهای بخش بیدشهر و شهر کوره  به بنیاد برکت و بانک‌های عامل معرفی شده‌اند تا با دریافت وام، به ایجاد مشاغل خانگیِ زودبازده اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از این تعدادِ معرفی‌شده، حدود ۸۰ نفر موفق به دریافت وام شده‌اند و ۳۰ نفر نیز در نوبت دریافت از بانک‌های تجارت، ملت، ملی و صادرات به‌عنوان بانک‌های طرف قرارداد بنیاد برکت هستند.

بخشدار بیدشهر ضمن قدردانی از مدیران این بنیاد و خانم امینی تسهیل گر شهرستان اوز این خدمات را به ‌عنوان «باقیات‌الصالحات» و تلاشی برای پویایی زندگی روستانشینان توصیف کرد و بیان داشت: تعداد ۱۷ نفر از واجدان شرایط هم با وجود تشکیل پرونده هنوز به بانک‌ها مراجعه نکرده‌اند، که لازم است هرچه زودتر اقدام کنند.

  رام‌برزین ابراز امیدواری کرد با رایزنی و ادامۀ همکاری با این بنیاد، فقر و بیکاری از چهرۀ روستاها و شهرهای شهرستان اوز به‌ویژه بخش بیدشهر زدوده شود.  


2 دیدگاه

  1. شهروند. اوز

    افرین بر پسین اوز که اطلاع رسانی خود. سبب روشن شدن. افکار عمومی. شدند. پسین اوز. در مورد. سایر مطالبات مردم شهرستان اوز هم. باید در مورد. استقرار. ادارات مورد نیاز مردم. اطلاع رسانی. کنند

  2. درخواست از بخشداری مرکزی

    از بخشدار محترم خانم گلابی. سوال داریم که چرا. تابلو دهیاری. فیشور تغییر نمیکند. وکماکان تابلو زیر مجموعه فرمانداری. لارستان. است. باید آنرا اصلاح. نمایند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد