دورهمی دوستداران بهداشت محیط

گردانندگان گروه مجازی دوستداران بهداشت محیط در سه شنبه شب ۲۱ آذر ۹۶ با گردهمائی در باغ شهری محمد وحدانی در منطقه برزگو شبی شاد توام با تصمیم گیری را سپری کردند.

ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه همه در محل تعیین شده حضور یافته و فرید نامی مدیر گروه مجازی دوستداران بهداشت محیط جلسه را با یاد و نام خدا آغاز کرد و گفت: ۲۱ آذر سالروز تاسیس گروه می باشد و این جلسه با همت تعدادی از اعضاء گروه برپا شده است.

سپس علی تیرزن عضو فعال گروه دبیری جلسه را به عهده گرفت و اظهار داشت: از فرید نامی و همسرش فائزه رضایی سپاسگزاری می شود که این جلسه را به صورت حضوری برگزار کردند. وی از حضور اعضاء سپاسگزاری کرد و گفت: فرهنگ بهداشت را باید در جامعه نهادینه کرد و از حضار درخواست کرد که دیدگاه های خودشان را اعلام دارند. سپس خانم ها و آقایان به ترتیب: خدیجه جمشیدگان، کبری و طیبه هاشمی، جهان حبیبی، پروین لطافت، رامین محمدزاده، آرش فقیهی، راحله یزدانی، مریم جباری، محمد فروغی، پروین دادستان، فاطمه نجم الدینی، صداقت، تابنده، حمیدی، عبدالرحمن صالح، یوسف خادمی هر کدام دیدگاه ها و پیشنهادات و انتقادات خویش را مطرح ساختند.

در پایان تصویب شد که برای تقسیم کار بین اعضاء در محلات و منطقه، نصب پلاکارد و بنر، ایجاد صندوق مالی، تدوین اساسنامه و مرام نامه و شرح وظایف به طور رسمی، زیبا سازی کوچه ها، تشکیل جلسات حضوری به طور مرتب ماهی یک یا دو بار، شناسائی کوچه ها و مناطقی که صندوق پسمانده ها ندارند، حذف صندوق پسمانده ها، تماس با سران افاغنه، تعامل بیشتر با شهرداری، اداره بهداشت و مجریان قانون، فعال کردن و همراهی سفیران سلامت در مدارس، مسدود نمودن راههای خروج فاضلاب منازل، جلوگیری از نگهداری حیوانات در منازل، جلوگیری از توزیع کیسه های پلاستیکی در نانوائی ها، تجدید نظر در پاکسازی خارج از شهر توسط اعضاءگروه و غیره توسط مدیران گروه مجازی بررسی و تصمیم گیری شود. مضاف بر این که برای موارد تصویب شده صورتجلسه و نامه تنظیم و به ادارات ذیربط ارائه گردد. بدیهی است مدیر گروه و سایر اعضاء پیگیری امور را عهده دار خواهند بود.

جلسه در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه با جمع بندی احمد خضری پایان یافت و حضار در ضیافت شام که توسط عنایت اله خضری و اسدی و احراری و با هزینه عبدالرحمن صالح، محمد وحدانی و علی تیرزن تهیه شده بود شرکت کردند.


1 دیدگاه

  1. دورهمى بسیار خوب ایت مخصوصا که نتیجه داشته اطت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد