دومین شورای اداری بخش اوز ویژه شورا

به گزارش پسین اوز، دومین شورای ادارای بخش اوز در سال ۱۳۹۸ صبح روز چهارشنبه ۱۱اردیبهشت ۹۸در تالار بخشداری تشکیل شد.

بخشدار با تاکید بر رعایت وقت شناسی گفت: سعی کنید وقت شناسی را در بخش اوز نهادینه کنید. محمدحسین آتش فراز روز معلم، روز کارگر و روز شورا را تبریک گفت و اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه تجلیل از اعضاء شوراهاست.

حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه در سخنان کوتاهی با اشاره به ایام بزرگداشت مقام های معلم، کارگر و شورا به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: باید حداکثر بهره از این ماه به عمل آورید.

حاج شیخ محمدصالح انصاری مدیر مجتمع علوم دینی گفت: ماه رمضان ماه رحمت است و روزه برای تقواست و تقوا یعنی بیداری و هوشیاری امت اسلامی است. خداوند می فرماید: من اهل تقوا هستم بنابراین برای خدائی شدن تقوا لازم است. برای متقی بودن بندگی خدا لازم است. وی اقلیت جامعه را به دو گروه فاسدان و صالحان تقسیم نمود و اکثریت را  توده معرفی کرد که تحت تاثیر انسان های تاثیرگذار که یا مفاتیح خیر (کیلدی های خیر) و یا قفل شر قرار می گیرند.

حاج احمد عدالتی  نیز اظهار داشت: یکی از اصول اخلاقی در عدالت اجتماعی، همگرائی و مدارا بودن مسئولان با مردم و بالعکس دانست وی ضمن اشاره به مشاوره گفت: شور و مشورت در اسلام جایگاه ویژه دارد و شوراها جلوه دمکراسی هستند.

مهران عسکری رئیس شورای اسلامی شهر اوز، ابتدا از بخشداری که جایگاه شورا را مهم دانسته و از اعضاء شورای ادارای که حضور یافته اند تشکر کرد و گفت: اهمیت به شورا، اهمیت به دمکراسی است. وی از همه اعضاء شورا که برای پیشبرد همه جانبه اوز تلاش می کنند تشکر کرد. عسکری از فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه پیام نور، شهرداری، رئیس اتاق اصناف، انجمن نواندیشان، اعضای پایتخت کتاب و اصحاب رسانه تشکر کرد.

جعفر راستگو ابتدا از رئیس شورا و شهردار تشکر کرد و گفت: طرحی در دست تهیه است که برای انسجام بهتر شوراها مرحله بررسی را طی می کند. وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: که شوراها تقویت کننده و یاوران مسئولان هستند نه رقبای آنان.

نعمت اله فیروزی رئیس شورای بخش اوز با اشاره به تاریخچه شوراها از این که در تقویم کشور روزی به نام شوراها جای دارد جای بسی خوشوقتی است. اما اعضاء شوراهای شهر و روستا باید باتعامل و دقت جایگاه خویش را در جامعه تثبیت کنند.

وحید علمدار مدیر بیمارستان امیدوار اوز وضعیت بیمارستان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر ما مشکل ساختمان داریم که باید مکان های «ان دی آر، اتاق عمل، اورژانس» در بیمارستان ساخته شود و از خیرین تقاضای کمک داریم. وی از احیاء سیستم ارجاع خبر داد و گفت: از اول خرداد باید سیستم به روزرسانی شود. علمدار افزود: برای شکایت از بیمارستان بهتر است به سامانه ۱۸۱۹ و ۱۹۰ تماس بگیرید که از طریق وزارت پیگیری می شود.

در این جلسه اعضای شورای کهنه، نسبت به فرسودگی لوله آب اظهار نگرانی کرده و گفتند ۷۰ درصد آب کهنه هدر می رود. شاکر عبدی از تعامل شورا و مسئولان صحبت کرد و اظهار داشت: کار شورائی به نتیجه می رسد.

مسعود کراماتی شهردار اظهار داشت:  برای حل مشکلات حضور مسئول مربوطه را ضروری دانست و پیشنهاد کرد تا مسئولان آبفای شهری و روستائی و یا استان در جلسه حضور داشته باشند و مشکلات آب کهنه را مطرح سازند.

حسینی از قلات نسبت به اجرای فوگ سیل تشکر کرد و گفت: خط کشی جاده انجام نشده و باعث از بین رفتن خطوط هشدار دهنده در جاده شده است و اضافه نمود که نبود خط کشی باعث ایجاد مشکل می شود که علاج را قبل از واقعه باید کرد.

در پایان به اعضای شوراهای شهر و روستا لوح تقدیر از سوی بخشداری و شهرداری اوز اهدا شد و شهردار نیز هدایائی به رسم یادبود به اعضاء شورا اهدا کرد. همچنین دسته های گل و لوح سپاس از سوی اداره فرهنگ و ارشاد، انجمن نواندیشان و اتاق اصناف به شورا داده شد.


3 دیدگاه

  1. همشهری از بندر

    با تبریک رور شورا انتظار مردم اوز از شورا این استگه برای استقرار ادارات مورد نیاز مردم منتطر اعلام ارتقای اوز نباشند اوز به دادگاه ثبت اسناد املاک شبکه بهداشت ودرمان ودفتر خدمات پلیس ۱۰ احتیاج مبرم دارد مردم صبور اوز برای گارهای اداری وثبتی خود سرگردان لار وگراش هستند شورا وسایر مسولین بفکر این مردم خوب وصبور باشند

  2. شهروند. اوز_

    برای. پیشرفت. وتوسعه. بیملرستان. باید. اوز. دارای. شبکه. بهداشت. ودرمان. مستقل. شود. ومانند. گراش. وخنج. ومهر. و……..دارای. بودجه. وامکانات. مجزا. بشود. تا. کمبودها. ومشکلات. همراه. با. کمک. مردم. حل. شود

  3. خیرین که مبالغ هنگفتی به بیمارستان اهدا میکنند .متاسفانه به دلیل نبودن مدیریت در تخصیص این کمکها نتیجه ای در بر ندارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد