دکتر سحر یادگارفرد به سمت مشاور نماینده مردم در حوزه راه و شهرسازی منصوب شد

پسین اوز 🔸به گزارش پسین اوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز طی حکمی دکتر سحر یادگارفرد دارای مدرک دکترای شهرسازی و برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای و مدرس دانشگاه را به عنوان مشاور نماینده مردم در حوزه راه و شهرسازی منصوب کرد.

🖋️در بخشی از متن این حکم آمده است:

🔹با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریتی شما، به موجب این حکم به عنوان «مشاور نماینده‌ مردم در حوزه راه و شهرسازی» منصوب می‌شوید.

🔹امید است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و برنامه ریزی اصولی و هدفمند از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه در اجرای ماموریت‌‌های محوله، اهتمام ویژه داشته باشید.

🔹توفیق هرچه بیشتر شما را از خداوند منان خواستارم.

🔸حسین حسین‌زاده – ◻️نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی


5 دیدگاه

  1. خانم سحر بادگارفرد اهل لار هستند وار مشاورین شورای شهر وسهرداری لار میباشند

  2. خداکنم با اومدن ایشان وضعیت اداره کل راه وشهرسازی هم صاحب یک مدیرکل جوان وپرانرژی وانقلابی بشه که دنبال بهبود وضعیت راههای این شهرستان پهناوربشه

  3. شهروند دلسوز اوز

    شاید این مشاور شدن مقدمه مدیر کلی ایشان باشد اما مدیرکلی راه وشهرسازی ومسکن طبعا وذاتا یک کار سخت ومردانه است که سرکشی از جادهها وشهرکها به صورت مستمر در توان فیزیکی بک خانم نیست اما برای کار مشاوره خوب هستند

  4. انتخاب بسیار خوبیست با شناختی که از سرکار خانم یادگارفرد دارم تلاش و‌پشتکار و اراده قوی دارند .

  5. باسلام
    خانم دکتر یادگارفرد نیرویی جوان،انقلابی، با اخلاص و متدین و متخصص هستند. انتصاب شایسته ایشون رو تبریک عرض میکنم./

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد