دیدار جمعی از مردم اوز با نماینده مجلس

به گزارش پسین اوز؛ روز پنجشنبه ۱۰/۳/۹۷ گروهی از معتمدان شهر اوز با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

جعفر راستگو عضو شورای شهر، شهرستان و استان اظهار داشت: آسفالت بزرگراه گراش اوز به سرعت پیش می رفت و جای بسی خوشحالی بود اما چند روزی است که به دلیل کمبود قیر و آسفالت این طرح متوقف شده است. مهران عسکری نائب رئیس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات نماینده اظهار امیدواری کرد که با تعامل بیشتر شاهد پیشرفت و توسعه شهر باشیم. احمد شریفی مدیرعامل شرکت ققنوس نصراوز به مشکلات این واحد تولیدی پرداخت و گفت: موضوع مالیات، سوخت و دامپزشکی گراش از جمله مواردی است که روند کار در شرکت را با کندی روبرو کرده و باعث مشکلات شده است. سهراب زرنگار نیز توقف آسفالت گراش اوز را یک مشکل جدی دانست و گفت: باید به این موضوع توجه کرد. ساسان پیرزاد دبیر انجمن نواندیشان با اشاره به جاده مربط اظهار داشت: توسعه جاده در منطقه به معنای توسعه شهرستان و استان است و خواستار تسریع در ساخت این جاده شد. یونس امیدوار عضو هیات امنای بیمارستان امیدوار به کمبود پزشک در بیمارستان اشاره کرد و گفت: متخصص سونوگرافی و پزشک جراح عمومی وجود ندارد. وی با اشاره به اداره اوقاف خواستار سازماندهی این اداره گردید. حاجی مزرعی و نوید خادمپور نیز در موارد مختلف نیازمندی های شهری صحبت کرده و در هر مورد سخنان دوستان را تائید و خواستار برطرف شدن آنها شدند. احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز با اشاره به نقش رسانه در جوامع اظهار داشت: شهر فرهنگی اوز را باید بیشتر ملاحظه کرد و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اوز ضروری است. وی تاسیس نمایندگی میراث فرهنگی را خواستار شد. خضری در ادامه خواستار توجه نماینده به بخش اوز شد و درباره مسائل فرهنگی کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس نیز صحبت کرد و خواستار حمایت و کمک به نشریات محلی به ویژه نشریه پسین اوز شد.

دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد توقف آسفالت محور گراش و اوز با مدیرکل صحبت خواهم کرد و حتی الامکان سعی می کنیم مشکل حل شود. در مورد مشکلات کشتارگاه ققنوس نصراوز نیز پس از دریافت تقاضای کتبی موضوع پیگیری خواهد شد.

وی همچنین گفت: برای جاده مربط لازم است هیات امنایی قوی تشکیل و با نقشه مربوطه به اینجانب ارائه دهید تا از دو طریق اقدام کنم: ۱- مشارکتی مانند طرح جاده دیگ اشکن خنج ۲- طرح کد دار کردن جاده که البته این طرح زمان بر و بستگی به وزارت و سازمان برنامه و بودجه دارد. ولی به هر حال هر ۲ طریق در خدمت مردم اوز هستم و برای اداره اوقاف نیز پیگیری به عمل خواهد آمد. موضوع حضور وزیر ارشاد و تاسیس نمایندگی میراث فرهنگی نیز اقداماتی در جریان است و کمک به نشریات محلی به ویژه پسین اوز که واقعاً باعث اطلاع رسانی می شود نیز پیگیری خواهد شد.

در این نشست جعفر راستگو، مهران عسکری، نوید خادمپور، سهراب زرنگار، احمد شریفی، ساسان پیرزاد، حاجی مزرعی، نورالدین صمدانی، یونس امیدوار و احمد خضری حضور داشتند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد