دیدار فرماندار از موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز

*دیدار فرماندار از موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز*
علی تیرزن:به گزارش پسین اوز ،علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در محل بیمارستان امیدوار با اعضای موسسه خیریه این بیمارستان دیدار کرد و از پروژه های خیرساز ودردست احداث بیمارستان بازدید نمود.


در این دیدار فرماندار از اقدامات و فعالیت های چشم گیر موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز تقدیر وتشکر نمود و اظهار داشت خیرین شهرستان اوز جز خیرین برتر منطقه و از جایگاه برجسته و ممتازی در جامعه برخوردار هستند که این امر موجب سرافرازی آحاد مردم شهرستان است ، فرماندار افزود که هرکجا خیرین حضور جدی داشته باشند ضروری است که ما به عنوان نماینده دولت نیز حضور داشته باشیم و از خدمات ارزنده این بزرگوران حمایت کنیم که تاکنون هم دانشکده علوم پزشکی لارستان و هم مجموعه فرمانداری و سایر مسئولین ذیربط از هرگونه خدمتی در حمایت از خیرین و مردم دریغ نکرده و بعد از این هم دریغ نخواهیم کرد ، علی پور افزود امیدواریم همزمان با کمک های خیرین و دولت در بخش سلامت جامعه شاهد پیشرفت افزون تر خدمات درمانی در بیمارستان امیدوار اوز باشیم .


فرماندار در ادامه و در تقدیر از موسسه خیریه بیمارستان اظهار داشت که وقتی اعتماد مردم به مجموعه ای چون موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز وجود داشته باشد خیرین و نیکو کاران با جان ودل همکار وحمایت های لازم را با مجموعه خواهند داشت که کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان امیدوار در سال گذشته خود گواه این مدعاست ، وی در ادامه ابراز امیدواری نمود که همچنان این حسن اعتماد در همه ارکان جامعه وجود داشته باشد تا بیش از پیش شاهد تامین و توسعه زیر ساخت های لازم در بیمارستان وسایر مراکز درمانی شهرستان باشیم
علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز در ادامه نشست نسبت به تقاضای موسسه در تسریع جذب سی تی اسکن و حمایت های لازم برای سرعت بخشیدن به پروژه های در دست احداث بیمارستان و جذب کادر پزشکی متخصص برای بیمارستان خواستار مکاتبات اداری ودیدارهای حضوری با نماینده محترم مجلس و دانشکده علوم پزشکی برای تحقق خواسته های مطرح شده گردید.
در این دیدار و قبل از سخنان فرماندار علی تیرزن دبیر موسسه خیریه بیمارستان به فرماندار خیر مقدم گفت واز کمک های خیرین به بیمارستان و از همکاری و تعامل فرمانداری و مسئولین با موسسه خیریه بیمارستان تقدیر وتشکر نمود .
آجی مزرعی رئیس هیت مدیره موسسه خیریه بیمارستان از کمک های ارزشمند ۲۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان امیدوار اوز تقدیر وتشکر نمود وابراز امیدواری کرد حمایت های خیرین در واحد حمایت از بیماران نیازمند در بیمارستان برای کاستن از رنج و آلام بیماران همچنان ادامه داشته باشد وی همچنین خواستار مساعدت و حمایت های بیش از پیش دولت در بکارگیری کادر پزشکی بیمارستان امیدوار شد .
وحید علمدار مدیر بیمارستان نیز در این نشست گزارش کاملی از امکانات و تجهیزات پزشکی بیمارستان
ارائه داد واز حمایت های بیدریغ مردم و فعالیت های موسسه خیریه بیمارستان تقدیر وتشکر نمود و فهرستی از تجهیزات تهیه شده در ۴ سال اخیر که قبلا در بیمارستان موجود نبوده یا تعداد آنها بسیار محدود بوده است همچنین امکانات و تجهیزات اهدایی دانشکده علوم پزشکی لارستان طی سالهای اخیر به بیمارستان امیدوار اوز را برای حاضرین قرائت و بیان نمود .
یونس امیدوار مدیرعامل هیت مدیره موسسه خیریه بیمارستان نیز از تلاش های انجام شده در روند رو به رشد بیمارستان در سال گذشته که مرهون حمایت های همه جانبه خیرین و دانشکده علوم پزشکی لارستان و مجموعه فرمانداری اوز بوده تقدیر وتشکر نمود و افزود با راه اندازی اتاق های الحاقی به بخش داخلی و سی تی اسکن ، بیمارستان امیدوار اوز به ۱۲۶ تختخواب ارتقا می یابد وی همچنین گفت در آینده نزدیک تعداد تخت های بیمارستان به بیش از ۱۲۶ تخت افزایش خواهد یافت .
در پایان جلسه شیخ سلمان قائدی کارمند موسسه خیریه بیمارستان در سخنان کوتاهی ارزش و منزلت خدمت به مردم را از دیدگاه قرآن و احادیث بیان داشت و گفت یکی از مواردی که باعث رضایت و خشنودی دنیوی و اجر اخروی و بهشت جاوید خواهد شد خدمت به جامعه وخدمت به خلق خداست .
دیدار فرماندار با اعضای موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز با بازید فرماندار از پروژه های در دست احداث بیمارستان شامل سالن بزرگ سی تی اسکن ، سالن اکسیژن ساز مرکزی ، بخش بستری داخلی ، محل سالن امحای زباله بیمارستانی و جایگاه کارواش آمبولانس های بیمارستان به کار خود پایان داد .


3 دیدگاه

  1. پزشک شاغلدر اوز

    بیمارستان باسابقه اوز. تا بخش مراقبت های ویژه icu و دستگاه. سی تی اسکن نداشته باشد بیماران مجبورند به لار وگراش بروند واین باعث میشود بیمارستان به صورت مرکز امدادی باشد. ودر نتیجه درآمد. واعتبارات مالی آنهم کم شود لذا لازم اینکه فکری بحال. بخش. Icu. برای. شهرستان اوز. بنمایند. واین از وظایف شبکه بهداشت. ودرمان. اورست که. پیگیری. نمایند

  2. تقاضا از فرماندار محبوب شهرستان

    از فرماندار دلسوز شهرستان ممنون هستیم که باعث. دلگرمی فعالان اجتماعی می شوند اما آقای فرماندار مدتی ست که از تاسیس ادارات در اوز دیگر خبری نیست. قرار بود. دادگستری. ثبت. اسناد پزشکی قانونی. تامین اجتماعی. اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی. در شهرستان اوز مستقر شوند اما تاسیس نشدند درحالیکه در شهرستانهای تازه تأسیس. زرقان. حفر. بیضا. بختگان. و……این ادارات فعالیت دارند مردم. انتظار. دارند پیگیری ها وچندان. شود. تا مردم خوب. وحقشناس اوز برای کارهای ثبتی وحقوقی خود. مجبور نباشند به. لاروگراش بروند. اینشالله

  3. شهر وند اوز

    امیدواریم با مستقل شدن شبکه بهداشت ودرمان آور شاهد پیشرفت بیمارستان‌های امیدوار و راه پیما باشیم..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد