دیدار فرماندهان و نیروهای بسیج مردمی شهرستان اوز با امام جمعه

 
فرمانده ناحیه سپاه اوز به اتفاق معاونت فرمانداری ، ریاست دادگستری وجمعی از فرماندهان و بسیجیان شهرستان اوز به مناسبت هفته بسیج با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار نمودند.
به گزارش پسین اوز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج ، گزارشی از فعالیت های این نهاد مردمی و برنامه های پیش رو در هفته بسیج اعلام شد.


سرهنگ سلمانپور فرمانده ناحیه سپاه اوز در این نشست گفت موفقیت های امروز ما مرهون رشادت ها و مجاهدت های شهدای بسیج و فعالیت های بی شائبه این نهاد مردمی در تمام عرصه های جامعه است، وی گفت بسیج شجره طیبه ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان امام در سال ۵۸ تاسیس گردید که امروزه این نهاد انقلابی مجموعه ای از یگانگی و همدلی بین مردم و مسئولین بوده و موجب ثبات و امنیت در جامعه است ، ایشان در ادامه افزود امروز وجود هرپایگاه وجایگاهی که بسیج در آن حضور داشته باشد موجب ترس و وحشت دشمن است .
سرهنگ سلمانپور درپایان به تشریح فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف جامعه پرداخت وابراز امیدواری نمود که بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا به مدد علم ،بینش ، نوآوری و با بهره مندی از بصیرت انقلابی در خدمت به اهداف والای کشور پیشتاز باشد.
در این نشست وپس از سخنان سرهنگ سلمانپور شیخ عبدالعزیز قاضی زاده امام جمعه اوز ضمن تبریک آغاز هفته بسیج با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید به وجود بسیج مردمی در صدر اسلام اشاره کرد و به اهمیت فعالیت بسیج در جامعه تاکید نمود وبرای بسیجیان شهرستان اوز و کشور آرزوی سلامتی و موفقیت نمود .
در این دیدار و قبل از شروع برنامه ، حاج عبدالله معصوم نژادسخنگوی دفتر امام جمعه و رئیس اتاق اصناف شهرستان به حاضرین خیر مقدم گفت وحضور بسیجیان اوز دراولین روز هفته بسیج دردفتر امام جمعه ودیدار با این روحانی وارسته را به فال نیک گرفت واز عملکرد بسیجیان سپاه اوز و بسیج اتاق اصناف تقدیر و تشکر نمود .
دراین نشست مهندس سینا آقایاری معاونت فرمانداری، روانشاد ریاست دادگستری و علی تیرزن نماینده اتحادیه های صنفی شهرستان رشادت های بسیجیان را در طول دوران انقلاب اسلامی ستودند و از خدمات ارزنده این نهاد مردمی تقدیر وتشکر نمودند.
این نشست صمیمی که با حضور خواهران بسیج سپاه اوز و تنی چند از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان نیز همراه بود در فضای صمیمی با دعا برای سلامتی عاجل امام جمعه اوز به پایان رسید.


1 دیدگاه

  1. شهروندان اوز بسیجی

    🔴 فرمانده کل قوا #امام_خامنه_ای

    “بسیج سیاسی است؛ اما سیاست زده نیست، سیاسی کار نیست، جناحی نیست.
    بسیج مجاهد است؛ اما بی انضباط نیست، افراطی نیست.
    بسیج عمیقا متدین و متعبد است؛ اما متحجر نیست، خرافی نیست.
    بسیج بابصیرت است؛ اما از خودراضی نیست.
    بسیج اهل جذب است، جذب حداکثری؛ اما اهل تسامح در اصول نیست، غیور است، پاسدار خطوط فاصل است.
    بسیج طرفدار علم است؛ اما علم زده نیست. بسیح متخلق به اخلاق اسلامی است؛ اما ریاکار نیست.
    بسیج در کار آباد کردن دنیاست؛ اما خود اهل دنیا نیست.
    این شد یک فرهنگ.
    فرهنگ بسیجی یعنی آن مجموعه‌ معرفتها و روشها و منشهایی که میتواند مجموعه‌های عظیمی را در ملت به وجود بیاورد که تضمین‌کننده حرکت مستقیم و پایدار اسلامی آن ملت باشند. این یک تفکر است؛ در ذهن هم نیست، در خارج و در عینیت وجود دارد. حرکت بسیجی، سرنوشت ایران را، بلکه سرنوشت فراتر از ایران را تغییر داد، تعیین کرد. از روز اول، بسیجیان امام ما در میدانهای گوناگون انقلاب تا پیروزی انقلاب و تا پس از انقلاب حرکتی کردند که ماندگار شد، الگو شد، یادگار ملت ایران در عرصه‌ تاریخ شد… و معلم اول در عصر جدید، بسیجیِ امام بزرگوار ما بود؛ که همه از بسیجیِ امام بزرگوار فراگرفتند.”

    🇮🇷هفته بسیج گرامی باد🇮🇷شهرستان اوز
    از طرف رزمنده بسیجی گمنام شهرستان اوز 🙏🙏🌹🌹

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد