دیدار گروه مجازی ن و القلم اوز از مرکز ترک اعتیاد مهرگراش

*دیدار گروه مجازی ن و القلم اوز از مرکز ترک اعتیاد مهرگراش*
جمعی از اعضای گروه فضای مجازی ن والقلم اوز در پی هماهنگی های انجام شده ازمرکز ترک اعتیاد مهر گراش بازدیدنمودند .


در این بازدید یوسف سبزواری مسئول مرکز ترک اعتیاد مهر گراش ضمن خوش آمدگویی وابراز خرسندی از حضوربانوان و آقایان از اوز برای بازدید از کمپ ترک اعتیاد گراش گزارشی از وضعیت این مرکز واقدامات انجام شده را برای بازدیدکنندگان تشریح کردوی در این دیدار گفت : این مرکز به همت خیرین گراش احداث شده و حمایت میشود و ما شبانه روز نزدیک به ۴۵ بیمار حتی بیشتر از ظرفیت محل کمپ ، فارغ از سن ، ملیت ، دین و مذهب برای یک دوره ۲۱ تا ۲۸ روزه در این مکان خدمات رسانی می کنیم و در این مدت شخص بیمار در صورت رفع مشکل و سم زدایی می تواند به آغوش خانواده خودباز گردد.
مسئول مرکز ترک اعتیاد مهر گراش در ادامه اظهار داشت اعتیاد پدیده ای است که عواملی مانند فرد، جامعه ، خانواده و فرهنگ را با خود درگیر می کند و موجب بروز ناهنجاری های اجتماعی می شود یوسف سبزواری در نشست خود با گروه مجازی ن و القلم اوز افزود معتقدم که در کنار تلاش برای ترک اعتیاد اشخاص مبتلا به مواد افیونی بایدفکری هم برای بعد از ترک اعتیاد و ورود به اجتماع و زندگی جدید آنها کرد تا شخص دوباره به طرف مصرف مواد مخدر و اعتیاد مجدد کشیده نشود.
در این دیدار همچنین نصراله شعبان مدیر مرکز ترک اعتیاد مهر گراش که خود از پاک شدگان بیماری اعتیاد است گفت این مرکز تحت نظر اداره بهزیستی فعالیت دارد و فرمانداری شهرستان گراش کلیه فعالیت های این کمپ را زیر نظر و رصد می کند وی بیان کرد که برنامه های ارائه شده در این مرکز به روش درمان غیردارویی و تحت نظر پزشک ، روانشناس ، مددیار اعتیاد،و خانواده انجام می گیردو بیشتر سعی میشود که بیمار را با مصرف گیاهان دارویی ومحلی درمان کنیم وی اظهار داشت چنانچه بیمار در دوره اول نتوانست بر بیماری خود فائق آید آنگاه در صورت نیاز دوره های نگهداری بیمار در این کمپ تمدید خواهد شد، نصراله شبان همچنین گفت خیرین و نیکوران گراشی و منطقه ای بیشترین حمایت های مالی ومعنوی را از این مرکز ترک اعتیاد دارند ، نصراله شبان در پایان یادآوری کرد که تمام تلاش ما این است که بتوانیم خدمات رفاهی ، مشاوره ای و درمانی مناسبی را در این مرکز برای بیماران و رهجویان فراهم نمایم تااین بیماران بعداز طول دوره درمان خود به زندگی بازگشته و راه جدیدی را برای زندگی بدون مصرف هیچ نوع مواد مخدر ادامه دهند.
در این دیدار تعدادی از اعضای حاضر سوالات خود را در خصوص چگونگی نگهداری بیماران کمپ ، نحوه خدمات پزشکی ، میزان شهریه و …….. مطرح کردند که مسئولین کمپ حاضر در این دیدار پاسخ های مناسب را ارائه دادند.
در این بازدیدعلاوه بر حضور تنی چند از اعضای گروه ن والقلم فریبا صالحی عضوشورای اسلامی شهر اوز نیز حضور داشت که مسئولین مرکز ترک اعتیادگراش به سوالات مطرح شده ایشان پاسخ دادند، احمد صالحی زاده مدیراین گروه نیز اظهار داشت که هدف از دیدار اعضای گروه فضای مجازی ن والقلم اوز در کمپ ترک اعتیاد گراش شناخت از محیط کمپ ، ایجاد روحیه وتحسین اراده قوی افراد حاضر در این کمپ عنوان کرد .
در پایان مجددا مسئولین این مرکز از حضور نماینده شورای اسلامی اوز و منصور محسنی پور هماهنگ کننده این بازدید و از مدیر و اعضای گروه ن و القلم اوز تقدیر و تشکر نمودند .
لازم به ذکر است که مرکز ترک اعتیاد مهر گراش در کیلومتر ۵ خیابان آبیاری در منطقه تنگ بادامی گراش قراردارد .
دیدار از کمپ ترک اعتیاد گراش ساعت ۱۸ شروع و ساعت۲۰ پایان یافت .


4 دیدگاه

  1. تیمور صلاحی

    با سلام و عرض ادب و احترام پاک ماندن فرد بیمار بهترین سپاسگذاری و قدرشناسی از کسانی که به او کمک کردن چه از معرف گرفته تا کادر کامل کانون و حتی خدمتگذاران التماس دعا تیمور صلاحی

  2. با سلام و تشکر فراوان ازشمامعلمان پاکی واقعا سکه زده کمپ گراش واقعا خوبه خداروشکر که شما خیرین عزیز هستین که دست ما رو بگیرین احسنت به شرافت ومردانگیشون ای والله 💎💗❤

  3. چرا هیچ شماره تماسی از کمپ مهر گراش درج نشده

  4. سلام.این نعمت پاکی را اول مدیون خدا که فرصت تولدی دوباره بعد باعث بانی این نعمت پاکی یعنی خانواده مسولین کمپ مخصوصا آقای حاج یوسف سبزواری که واقعا پدری دلسوز برای همه معتادان بوده ازته دل مایه گذاشته برای انسانهای که از همه چیز خودشون حتی خانوادشون گذشتن زحمت می‌کشه شیر مادر و نان پدر حلالت آقای سبزواری،💨💗

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد