روز پزشک و قدردانی از پزشکان اوز

 به گزارش پسین اوز، به مناسبت گرامیداشت روز پزشک آیین ویژه ای در تالار بیمارستان امیدوار اوز برگزار شد.

معاون درمان دانشکده و رئیس بیمارستان امیدوار اوز گفت: گرامیداشت روز پزشک یادآور تلاش و کوشش پزشکان است. دکتر محمد هادی شمسایی افزود: پزشکان این مرز و بوم به ویژه شهرستان پیوسته در تلاش و خدمت بوده اند اما امسال به خاطر پدیده کرونا نمود بیشتری دارد.

 فرماندار اوز نیز ضمن تسلیت ایام شهادت سرور شهیدان و تبریک روز پزشک گفت: وظیفه من به عنوان فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان این است که خدمت عزیزان برسم و روز پزشک را تبریک بگویم. شما ایثارگران جبهه سلامت هستید. با تلاش شما و رعایت مردم فهیم شهرستان الحمدالله شهرستان اوز در استان فارس وضعیت سفید دارد و این مایه افتخار است. فرماندار ضمن سپاسگزاری از پزشکان کادر خدمات و درمان و بهداشت افزود: با استقرار شبکه بهداشت و درمان سعی کنیم شهرستان اوز را قطب بزرگ درمانی کنیم. وی در پایان ضمن سپاس از خیرین به ویژه آقایان عبدالحمید امیدوار و حاج یوسف راهپیما گفت: سعی می‌کنیم این دو بیمارستان در شهرستان بتوانند به مردم خدمات بدهند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان اوز نیز گفت: خوشبختانه درمان و بهداشت در شهرستان سابقه سبز و خوبی دارد و تلاش همکاران در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی ستودنی است تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان و درمانگاه ها باعث شده تا شهرستان اوز در مورد بیماری کووید ۱۹ در استان سفید اعلام شود.

در پایان به دکتر ندا جعفری متخصص داخلی، دکتر ارمغان جهان میر متخصص رادیولوژی، دکتر جواد وقارفرد متخصص بیهوشی، دکتر جمیله حشمت پناه متخصص کودکان، دکتر عبدالله دانش متخصص اورولوژی، دکتر محمد هادی شمسایی متخصص چشم و دکتر نازنین رضایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان لوح تقدیر و گل داده شد و مدعوین به ریاست فرماندار متشکل از معاون فرماندار، مدیر دفتر نماینده مردم در مجلس، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، رئیس بهداشت، رئیس شبکه بهداشت و درمان، مدیر بیمارستان، رئیس بیمارستان، مدیر و کارکنان پسین اوز و خبرنگار پیام اوز از قسمت های مختلف بخش بازدید و روز پزشک را به همکاران مختلف تبریک گفتند.


1 دیدگاه

  1. روز پزشک بر پزشکان اوز مبارک ، از خانم رضائى مى خواهیم که زودتر آزمایشگاه که بى جهت به لار بردند را در مرکز شهرستان مستقر سازند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد