روستای بیدشهر به شهر ارتقا می‌یابد

روستای بیدشهر مرکز دهستان بیدشهر بخش بیدشهر شهرستان اوز استان فارس به شهر ارتقا می‌یابد.

به گزارش پسین اوز، فرماندار شهرستان اوز پس از بازدید میدانی مدیرکل تقسیمات کشوری از روستای بیدشهر گفت: طرح توجیهی ارتقاء روستا به شهر در بخشداری بیدشهر تنظیم و پس از تایید فرمانداری و استانداری در دستور کار اداره کل تقسیمات کشوری وزارت کشور قرار گرفت.

علی اصغر علی پور افزود: در راستای ارتقای روستای بیدشهر به شرح با حمایت حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان های: لارستان، گراش، اوز و خنج در مجلس شورای اسلامی، زهرا احمدی مدیرکل و حسن فائضی کارشناس تقسیمات کشوری با هماهنگی استانداری و فرمانداری در روز پنجشنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۰ از روستای بیدشهر بازدید و موارد مختلف را بررسی کردند.

 علی پور با اشاره به اینکه پرونده تبدیل روستای بیدشهر به شهر در تقسیمات کشوری مورد بررسی و تکامل است گفت: به یاری خداوند و حمایت نماینده و مجموعه فرمانداری، بخشداری، استانداری و وزارت کشور پرونده به هیئت دولت ارجاع می‌شود.

وی افزود انشاالله به زودی شاهد تاسیس شهرداری در بیدشهر خواهیم بود.

 گفتنی است علاوه بر رئیس و اعضای شورای شهرستان، روستا، علی پور فرماندار، منشی بخشدار، سید حیدر کاملی امام جمعه و معتمدان، احمد خضری، ناصر خضری و حدانی از اعضای کارگروه ارتقاء شهرستان نیز با مدیرکل و کارشناس تقسیمات کشوری در بیدشهر ملاقات و بر ضرورت ارتقاء بیدشهر به شهر تاکید و آن را عامل وحدت منطقه دانستند.


4 دیدگاه

  1. اوزی دوستدار فیشور

    بسیار عالی اینشالله بزودی ارتقای بیدشهرانجام شود ودر نوبت بعدی ارتقای روستای بزرگ فیشور به مرکز بخش پیگیری وانجام شود البته میدانیم که برای ایجاد بخش فیشور باید یک دهستان جدید تعریف وایجاد شود که همت مسولین شهرستان. وهم کاری وپیگیری اهالی فیشور. را لازم دارد

  2. تقاضا از فرمانداری. شهرستان اوز

    ترکیب جمعیتی شهرستان اوز. نشان می دهد که در مجموعه آن می توان بزودی ۴نقطه شهری که دارای شهرداری باشند ایجاد کرد. اوز .کوره .بیدشهر .فیشور. که بیاری خدا ومسولین و نماینده مردم باید. اجرایی شود

  3. گروه بررسی ارتقا روز پنج شنبه اومدن بازدید و گفتن دررتهران بررسی میکنبم . یعنی به این زودی بررسی کردند ؟؟؟ یا نشریه وزین پسین اوز یه کم عجله بخرج داده ؟؟
    زمان جعفرپور دوبار گفتند تا یک ماه دیگه بیدشهر شهر میشه . شد ؟؟؟
    جناب خضری لطفا مستندات رو کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد