رییس بنیاد مسکن اوز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه: مسکن محلی برای زندگی، کار، تولید و امنیت است

به گزارش پسین اوز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل کرد.
بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز در ابتدای نشست گفت: ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام راحل به منظور تامین مسکن محرومان متولی توسعه و عمران روستاها و ساخت واحدهای مسکونی شهرها شد و من خوشحالم که با همکاری مسئولان ذیربط به ویژه مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار محترم اوز، شهردار، اعضای شوراهای شهر، شهرستان، بخش و روستاها در تدارک ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر اوز هستیم.
دوستی روشن رسانه را عامل توسعه و پیشرفت و وحدت در جامعه دانست و گفت: من درباره فرهنگ و ادب شهرستان از قبل مطالب زیادی شنیده بودم ولی روز اولی که به عنوان مسئول وارد این شهرستان شدم نمودهای فرهنگی را از طریق رسانه‌های پرتلاش ملاحظه کردم.


سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز افزود: این دیدگاه من زمانی قوت بیشتری گرفت که رسانه‌ها با تأسیس رشا وحدت خویش را به نمایش گذاشتند. خیرین و نیکوکاران مقوله دیگری بودند که در اداره ما با همت شیخ عبدالقادر فقیهی نمود یافت و تجهیزات اداره از سوی کارگروه مالی فرمانداری و ارتقا افتخارآفرینی را افزون ساخت و سومین موضوع شرح عملکرد چند ماهه بنیاد در این شهرستان نوپاست. پرونده های شهرستان را از لار اخذ نموده و کارهای خرد و کلان را با جدیت شروع کردیم که در مرحله اول اقدامات ثبت نام و اقدام طرح ملی ۲۰۰ واحد مسکونی است که در جنب دانشگاه پیام نور مرکز اوز ساخته می شود. با کوشش این اداره پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به سازندگان واحدهای مسکونی با کارمزد بسیار ناچیز و مدت ۱۵ ساله در دست توزیع داریم که از متقاضیان درخواست می شود با در دست داشتن پروانه ساختمان برای اخذ وام مراجعه کنند. سند دار کردن املاک روستاها از دیگر اقدامات این نهاد است. تا کنون توانسته ایم افزون بر ۱۲۰ سند رسمی در بخش مرکزی و بیدشهر صادر کنیم که از ادارات ثبت اسناد و املاک لارستان و بخش جویم سپاسگزاری می شود.
طرح واگذاری زمین در روستاها به عهده ماست و زیرساخت‌ها برای واگذاری زمین در شهرک توحید مهیا شده است و برای توسعه آن ۶۰ هزار متر مربع زمین در غرب و شرق شهرک توحید در حال بررسی است و در آینده اقدام لازم به عمل آید.
کسانی که زمین های واگذاری را تا ۴۲ ماه نساخته اند فرصت می‌دهیم با تخفیف ۷۵ درصدی تا زودتر زمین‌های خویش را بسازند.
احمد خضری مدیرمسئول پسین اوز، عبدالعزیز خضری مدیر مسئول پیام دانش، حمیرا نامدار خبرنگار پسین اوز، محمد احمدی خبرنگار پیام اوز و مرتضی اسماعیلی مدیر مسئول مربوطی نیز ضمن سپاسگزاری از بهرام دوستی روشن مسئول فعال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اوز، در مورد نقش رسانه و دیدگاه‌های مردم نسبت به مسکن ارائه دادند.
در پایان لوح تقدیر و هدیه از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز به ۱۰ نفر از اصحاب رسانه اوز اهدا شد. ابراهیم احمدی، شیما رحمانپور و پروانه پدرام در نشست حضور نداشتند و بهرام دوستی روشن گفت: تامین مسکن یعنی تامین زندگی، کار، تولید و امنیت است.


1 دیدگاه

  1. بنیاد مسکن اداره ای فعال

    بنیاد مسکن شهرستان اوز از بدو شروع واستقرار خودش با تحرک وکاملا فعال ظاهر شده است مردم حضور این اداره را خوب حس میکنند با تشکر از جناب مهندس روشن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد