زنگ انقلاب در آموزشگاه شبانه روزی عابدینی اوز نواخته شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران، زنگ انقلاب در آموزشگاه شبانه روزی عابدینی اوز نواخته شد.

به گزارش پسین اوز ۱۳ بهمن ماه مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار، بخشدار، امام جمعه، روسای ادارات اوز و لارستان و معتمدین در آموزشگاه شبانه روزی عابدینی اوز زنگ انقلاب توسط فرماندار ویژه لارستان نواخته شد.

در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان اظهار داشت: اتفاقی که در بهمن سال ۵۷ اتفاق افتاد نتیجه مبارزات و همدلی و هماهنگی و برنامه ریزی های نظام جمهوری اسلامی بود و این نظام یک حکومت برآمده از اندیشه های ناب اسلامی و فرهنگ والای ایرانی است.  همچنین تغییراتی بر نظام ما در عرصه های سیاسی، اجتماعی و بین المللی نیز بوده  است ادامه این روند یک حرکت تاثیرگذار در جامعه امروزی و نظامی کاربراست که امید است همچنین بهتر از گذشته برای خودمان احیا کنیم.  

محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور و همراهی مسئولین و تبریک دهه مبارک فجر عنوان داشت: در دهه فجر انقلاب اسلامی حوادث بزرگی اتفاق افتاده است و چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و با همه این تحریم ها و فشارها این روز مقدس و یک حماسه بزرگ و تاریخی می باشد.

در این روز پروژه های مهمی در حوزه های عمرانی، بهداشت و درمانی، فرهنگی، مقاوم سازی و بهسازی روستایی، ورزشی و… افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد. این پروژه ها در حدود ۱۶ میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه شده است که ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی در اوز و روستاها می باشد.

تلائت قرآن؛ سرود جمهوری اسلامی؛ دکلمه خوانی انقلاب؛ سرود دسته جمعی دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان برتر این آموزشگاه از برنامه های این روز در آموزشگاه عابدینی اوز بود.  


1 دیدگاه

  1. کارمند. بومی. اموزش. وپرورش

    از. استقرار. هیچ. اداره. ای. که. مورد. درخواست. مردم. اوز. میباشد. تا کنون. خبری. نیست. الان. سالهاست که. مردم. این. بخش. صبور اوز. درخواست. ایجاد. ادارات ثبت اسناد. دادگاه. دفتر خدمات. پلیس ۱۰. دارند. اما تاکنون. پاسخگویی. نشده است. حتی. نمایندگی. میراث فرهنگی. وگردشگری هم. که. مجوز. ان. صادر. شده. تاکنون. از ان خبری. نیست. لطفا. پیگیری. واقدام. نمایید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد