ساخت نخستین پل محور اوز – شرفویه به نام مسعود محبی آغاز شد

کلنگ ساخت نخستین پل و ابنیه محور اوز شرفویه(مربط) که با هزینه اهدائی حاج محمد زارعی ساخته می شود با حضور اعضای هیات امنای جاده مربط و مسئولان در عصر دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ به زمین زده شد.

به گزارش پسین اوز کلنگ ساخت نخستین پل محور اوز – شرفویه در ابتدای این محور با حضور اعضاء هیات امنای جاده مربط، گروهی از مسئولان و مردم روستاهای کهنه و توحید، اعضای شورای اسلامی شهر اوز، فرماندار، معاون و بخشدار مرکزی، روسای ادارات راه و شهرسازی، کمیته امداد امام (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، دهیار فیشور، سایر مسئولان و گروهی از نیکوکاران و معتمدان طی آیین ویژه‌ای توسط فرماندار و سایرین به زمین زده شد.

در این آئین پس از قرائت قرآن توسط یکی از طلاب مدرسه علوم دینی و پخش سرود جمهوری اسلامی، علی تیرزن عضو هیات امنا و مجری مراسم ضمن خیرمقدم و تشکر از حضار، هدف از برگزاری این آیین را اعلام کرد.

احمد خضری عضو هیات امناء و مدیر پسین اوز به طور مختصر تاریخچه ساخت جاده مربط، اهمیت وجود و ساخت جاده و راه رو اعلام کرد و گفت: شهرستان اوز از نظر جاده و بزرگراه دچار فقر و کمبود است، احیاء جاده مربط و ساخت جاده در این شهرستان برای توسعه و پیشرفت شهرستان لازم است. وی اقدام حاج محمد زارعی عضو هیات امناء و نیکوکار شهر اوز در ساخت اولین پل وابنیه در ابتدای این محور آن هم به یاد مرحوم مسعود محبی را پاس داشت و افزود: ۴۵۰ خانوار در امر احیاء و ساخت محور اوز – شرفویه شرکت داشته که این موضوع نشان از مشارکت مردم در این طرح عمرانی است. خضری با پاسداشت یاد و خاطره مرحوم مسعود محبی وی را یکی از اعضای فعال هیات امنا دانست که برایش آرزوی رحمت الهی کرد.

مدیر پسین اوز ضمن تقدیر از خیرین اظهار داشت: خیرین بزرگوار مانند شیخ عبدالقادر فقیهی، خانواده مرحوم عبدالله زمین پیما، برادران کریما، عبدالعزیز و ابراهیم ملکی، محمد ابراهیم جنگجو و غیره علاوه بر کمک های مادی در سایر امور هیات امنا را ارشاد کرده‌اند.

خضری در پایان گفت: جاده مربوط به طول ۲۸ کیلومتر و عرض ۱۱ متر شهرستان اوز را به روستای شرفویه بزرگراه لار-جهرم و بخش بنارویه متصل می‌سازد و در کم شدن فاصله اوز – شیراز تا ثیر فراوان دارد.

فریبا برازنده رئیس شورای شهر، محمد زارعی عضو هیات امناء، محمد صدیق پیرزاد از پیشکسوتان فرهنگی شهر اوز و ساسان پیرزاد دبیر هیات امناء جاده مربط هر کدام در مورد ضرورت ساخت جاده مربط صحبت کردند.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن تشکر از برپائی این آئین گفت: در حال حاضر دو محور مهم که اوز را از حالت سکون و بن بست بدر می‌آورد توسط خیرین والامقام در حال اجراست و این از افتخارات شهرستان است که همزمان دو محور خیرساز در حال پیشروی است که نمایانگر فهم و شعور بالای مردم به ویژه خیرین است.

فرماندار شهرستان اوز درباره جاده مربط افزود: که طبق تفاهم‌نامه زیرسازی و ساخت جاده به عهده خیرین و مردم است و اجرای آسفالت آن به عهده دولت است که حتما انجام می شود. وی ضرورت ساخت و تعریض هر ۲ محور را گوشزد کرد و کلنگ نخستین پل جاده مربط به نام مسعود محبی را به زمین زد.

در پایان ساسان پیرزاد دبیر هیات امنای جاده مربط ضمن تشکر از حضور مدعوین تاکید کرد که در همه جای دنیا ساخت جاده از وظایف دولت است اما در شهرستان اوز خیرین پای کار هستند و خیرین نه تنها در جاده سازی بلکه در فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، بیمارستان، بهداشت و غیره نیز پیشقدم و کارساز هستند.

در این آیین از سوی کمیته امداد امام (ره) شهرستان اوز لوح تقدیر و هدیه به پاس خدمات حاج محمد زارعی به وی اهدا شد.

 


13 دیدگاه

  1. ‌مبارک است انشاالله جاده ساخته وآسفالت شود

  2. اوز جانم فدایت

    با درود خدمت جناب خضری و اطلاع رسانی این عزیز تبریک و تشکر ویژه خدمت مردم کل شهرستان اوز و هیات امنا جاده مربط که با این شرایط اقتصادی توانستن کلمه توانستن را بخش بخش آن را انجام دهند سخنم با آن افرادیست که نام اوزی را به یدک می کشند هر تلاشی کردید و میکنید که این جاده باز نشود توهین کردید تهمت زدید امثال ساسان پیرزاد و یونس امیدوار و اجی مزرعی و جعفر راستگو و فروغ هاشمی و ….. را در هر جا که بودند تخریب کردید واقعا با چه هزینه ای ولی این افراد با غیرت دست از تلاش بر نداشتن و در درمان کاری کردند کارستان در ورزش خودشان را نشان دادند در فرهنگ و ارشاد ساختن و حمایت کردند کمی به زندگی گوهر بار خود برگردید شما چه کردید اگر اینها لیاقت تخریب دارند پس شما ها لیاقت چه‌را دارید پس دست از لجبازی بر دارید و برای آبادانی شهر خود قدم بردارید

  3. مژگان از شیراز

    تبریک تبریک تبریک و تشکر از همه عزیزان آقای حاج محمد مزرعی درود بر شما که نام پل را بنام زنده یاد محبی گذاشته آید این سخاوت شما است امیدوارم هر چه زودتر شاهد بازگشایی این جاده باشیم و درود می‌فرستم به شخصیت والای شیخ عبدالقادر فقیهی به انسانیتش و سخاوت و همت والایش

  4. درود بر حاج محمد مزرعی و خدا رحمت کند آقا مسعود را .

  5. خدا خیرتون بده حاج محمد زارعی.خیرین نگین این شهرستان هستند.خدا شیخ عبدالقادر فقیهی رو هم خیر بده که بنیان احیا جاده مربط رو گذاشتن

  6. با سلام و تشکر خدمت عزیزانی که زحمت میکشن و سعی میکنن اوز رو از انزوا و بن بست بیرون بیارن
    امیدوارم همه راه های مواصلاتی اوز با همکاری مردم، خیرین و دولت بهینه سازی و احداث بشه
    مجدداً از هیات امنای جاده مربط تقدیر و تشکر بعمل می آید

  7. خدمت آقای ساسان. پیرزاد

    از جناب ساسان پیر زاد درخواست میشود که توضیح دهند در این مسیر چند پل وابنیه. لازم. است

  8. اوزی. ازشیراز

    از خیر محترم آقای زارعی تشکر میکنیم ویرایشان سلامتی ارزومندیم

  9. درود بر تمام عزیزانی که در راه پیشرفت شهرستان اوز و جاده مربط تلاش میکنند..تشکری ویژه از جناب آقایان حاج محمد مزرعی و شیخ عبدالقادر فقیهی که همیشه در راه خیر پیش قدم هستند واقعا خدا اجرشون بده

  10. سلام و خسته نباشی به هیات امنا جاده مربط و خیرین بزرگوار بالاخص حاج محمد زارعی که اولین قدم برای احداث پل های جاده مربط گذاشتن
    اجرتان با خدا

  11. شریف از شیراز

    مثل اینکه مراسم خوبی برگزار شده است وآقایان خضری ، تیرزن ومزرعی ،ساسان ،صدیق پیرزاد ورئیس شورا سخنان خوبی ایراد کرده اند موفق باشند.

  12. بهرام رفیعی

    باسپاس از هیات امنا و خیر بزرگوار حاج محمد .
    هیات امنا لطف بفرمایند که در طول مسیر حدا اقل تا اول گردنه چند پل لازم هست شاید خیرینی دیگر برای ساخت آن دست بالا بردند و آستین بالا زدند .

  13. به امید خدا هر چه سریع تر جاده مربط افتتاح گردد و دسترسی را برای مردم آسان نماید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد