ستاد برگزاری دهه فجر در اوز تشکیل شد

جلسه هماهنگی  و برنامه ریزی ستاد دهه مبارک فجر با حضور مسئولین ادارت در سالن بخشداری اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز، محمدحسین آتش فراز بخشدار در جلسه هماهنگی برنامه ریزی دهه مبارک انقلاب اسلامی بخش اوز اظهار داشت: دهه فجر نشان بارز عظمت و بزرگی  و رخدادی است که در بهمن ۵۷ توسط مردم شکل گرفته است چهل ساله شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای نشان دادن قدرت نظام در مقابل تمام سیاست‌های نادرست دشمنان است. ایام بزرگداشت دهه فجر باید اقدامات و عملکرد نظام در معرض افکار عمومی قرار بگیرد. هر جا مردم حضور داشته اند موفقیت های بیشتر داشته است.

 وی گفت: بخاطر اهمیت این موضوع جلسه های دیگر نیز خواهیم داشت و کمیته های مشخص خواهند شد که از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن برنامه های باشکوه خاص و متنوع و مردمی تر داشته باشیم. کمیته های معرفی شده این ستاد: ا- کمیته رسانه و فضاهای مجازی، ۲- کمیته روستاها و دهیاری ها ۳-کمیته زنان و خانواده ۴-کمیته تشکل های مردم نهاد ۵-کمیته ایثار و شهادت ۶-کمیته بهداشت و درمان ۷-کمیته فرهنگیان ۸-کمیته اصناف ۹-کمیته مساجد و تشکل های اسلامی ۱۰-کمیته فضاسازی و تبلغیات شهری تشکیل خواهد شد.

مقرر شد که تمام ادارات و ارگانه های دولتی تا ۲۵ دی ماه ۹۷ کلیپ ۳ دقیقه ای از فعالیت های خود را به بخشداری ارسال به استان تحویل گردد. در این جلسه مسئولین ادارات در مورد برنامه ها و همکاری های که در این ستاد خواهند داشت صحبت کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد