سخنرانی فرمانده سپاه لارستان در  نماز جمعه بید شهر

فرمانده سپاه لارستان به مناسبت هفته وحدت با حضور در نماز جمعه بیدشهر و دیدار با مردم و نماز گزاران قبل از خطبه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) هفته وحدت را میراث گرانبهای امام خمینی (ره) دانست که برای اتحاد امت اسلامی می باشد.ایشان با اشاره به مشترکات مسلمین، نبی مکرم اسلام را مهمترین نقطه مشترک امت اسلامی دانست و با اشاره به جمعیت مسلمین که بیش از یک و نیم میلیارد نفر هستند و در ثروتمندترین نقطه دنیا یعنی در غرب آسیا، دشمنان برای چپاول ذخایر و جلوگیری از اتحاد به دنبال خونریزی و اختلاف افکنی هستند.

فرمانده سپاه لارستان، نبی مکرم اسلام پیامبر نور رحمت را الگوی بی بدیل اسلام دانستند که باید سر منشاء وحدت باشد و منطقه لارستان که به فرموده مقام معظم رهبری دارای یک وحدت مثال زدنی در بین شیعه و سنی می باشد و این الگو مثال زدنی است.

ایشان ضمن اشاره به وضعیت سوریه و عراق و تشکیل داعش توسط سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل دانشتند که خودشان به آن اقرار دارند که حتی مسئولین آمریکا هم خودشان به آن اشاره کردند که این گروه تروریستی توسط خودشان بوجود آمده است. البته چشمان بصیر در منطقه متوجه این توطئه بودند و فهمیدند چه اتفاقی دارد می افتد و در سوریه و عراق برادران تسنن در کنار برادران تشیع باعث نابودی داعش شدند. داعش شیعه و سنی نمی شناسد و حتی مسیحی و همه افراد را می کشند چه شیعه، چه سنی و مسیحی را.

خداوند می فرماید با هم تنازع نکنید، با هم درگیر نشوید و هر کس که اختلاف بیندازد و این سخنان اختلاف انگیز از حنجره هر کسی باشد محکوم است چه شیعه انگلیسی و چه سنی آمریکایی باشد. این اتحاد عامل تلاش و مجاهدت پیامبر اکرم در سال های متمادی است که به ما رسیده است. خداوند می فرماید که با هم برادر باشید و در مقابل دشمن بایستید و بر خلاف وحدت این اتفاقات افتاد و باعث مشکلات  امت اسلامی شد و چه خسارتهای مالی و جانی بوجود آمد.

این باید باعث ایجاد وحدت شود و باید بدانیم که پشت پرده داعش چه کسانی هستند و چه کسانی به آن ها پول و تجهیزات داده اند و امرو ز با اتحاد بود که باعث شد چیزی به نام داعش وجود نداشته باشد.پس از ایراد خطبه ، نماز جمعه وحدت آفرین اقامه شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد