سه هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در سفر استاندار به لارستان

به گزارش پسین اوز، و به نقل از ایرنا صبح امروز پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ استاندار فارس به اتفاق مدیران کل استان وارد شهرستان لارستان شد و در جویم با رعایت پروتکل بهداشتی مورد استقبال مردم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه لارستان و مقامات اداری لارستان قرار گرفت.

کلنگ آغاز طرح گازرسانی به مرکز بخش و ۶ روستای بخش جویم توسط استاندار فارس زده شد. در این طرح شهر جویم و روستاهای منصورآباد، دامچه، چاه گزی، جهادآباد، فرشته جان و حسن آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گفته رئیس اداره گاز لارستان این طرح شامل ۱۰۸ کیلومتر شبکه گذاری است. اعتمادپور افزود: برای اجرای این طرح ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد. وی مدت اجرای طرح را سه ماه اعلام کرد. در سفر استاندار که حسین زاده نماینده شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز او را همراهی می کرد ساخت ۲۴ کیلومتر از باند دوم جاده لار- جهرم حدفاصل سه راهی منصورآباد تا بنارویه با اعتباری معادل ۸۵ میلیارد تومان نیز آغاز شد.

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: با شروع عملیات اجرائی این قطعه تمامی قطعات محور لار- جهرم برای ساخت باند دوم پیمان سپاری شده است.

جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در گفت و گو با ایرنا گفت: طرح گاز رسانی به بخش های بیرم، صحرای باغ و بنارویه کلنگ زنی و افتتاح پست برق عماد شهر نیز انجام می شود.

حسنی افزود: عملیات اجرائی فاز دوم طرح گازرسانی به بخش بنارویه با ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار و روشن شدن مشعل گاز بخش بیرم و افتتاح پست ۱۳۲ کیلومتر عمادشهر با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال و بازدید از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی کورده از جمله برنامه های سفر یک روزه دکتر عنایت اله رحیمی استاندار و دکتر حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد