سپاسگزاری دانشگاه آزاد اوز از مدیرکل راه و شهرسازی لارستان

به گزارش پسین اوز، به منظور قدردانی و سپاس از تلاش های مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در حمایت از ساخت بلوار ورودی دانشگاه آزاد ظهر روز شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷ رئیس و تعدادی از کارکنان و اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اوز با مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در لار دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مدیرکل گفت: سیاست امسال ما در حوزه راه و شهرسازی حفظ و ارتقاء وضع موجود است و سعی خواهیم کرد تا کارهای ناتمام را به اتمام برسانیم. محمدرضا باقری فرد افزود: مناطق کمتر توسعه یافته را در اولویت کاری قرار داده و تمرکز خواهیم کرد. بنابراین مناطق درز و سایبان و بیرم در این برنامه ها جای می گیرد. وی ضمن تمجید از مردم خوب جنوب شرقی استان فارس شامل شهرستان ها و مناطق لارستان گراش، خنج، مهر، لامرد، اوز، جویم، عمادده، بیرم، بنارویه و غیره گفت: برای ۳۰ سال آینده این مناطق برنامه ریزی و کار شده است. مدیرکل راه و شهرسازی افزود: محورهای گله دار، علسویه، مهر- علامرودشت، اسیر- علامرودشت، تخته- علامرودشت، مسیرهای جدید بخش محمله خنج، گردنه بالنگستان، قطعه ۲ و ۳ محور لامرد- خنج که از هنگویه بیرون می آید و در حقیقت ادامه تونل شهید باقری است.

و می توان گفت: که به جای لامرد- خنج باید گفت لامرد- جهرم، جاده خیرساز بیداشکن خنج با ۳۴ کیلومتر مسافت با این برنامه ها به جای جاده فیروزآباد جم عسلویه ما محور شیراز جهرم خنج- لامرد و عسلویه را می سازیم که بسیار کوتاه تر و آبادتر است. همچنین عمادده آبکنه، فدامی، داراب و نوسازی محور بستک- لار است و انتظار است که مردم اوز نیز هرچه سریع تر محور اوز- شرفویه (جاده مربط) را آغاز کرده تا مشکل بن بستی بخش اوز نیز برطرف شود. مطمئن شوید اگر محور اوز- شرفویه با استاندارد و ۲ بانده ساخته شود. می توان گفت: محور شیراز- جهرم- اوز-لامرد- عسلویه یکی از پرترددترین محورهای جنوب می شود.

محمدرضا باقری فرد در پایان ضمن سپاس از هیات امنای دانشگاه آزاد اوز اظهار داشت: آنچه انجام شده، وظیفه بوده است و باز هم برای محورهای ارتباطی این دانشگاه حاضر به همکاری هستم مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد که امیدوار بودم که بزرگراه اوز- گراش در ایام نوروز به اتمام برسد. اما متاسفانه کمبود قیر کار را عقب انداخت و از امروز قیر پاشی و آسفالت این محور نیز آغاز شده است.  

در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اوز طی سخنان کوتاهی گفت: جاده شریان حیاتی جامعه است و در زمان مسئولیت شما، جنوب فارس از نظر جاده ای متحول شده است. عبدالعزیز خضری افزود: من برای عرض سپاس به خاطر همراهی و مساعدت در بلوار ورودی دانشگاه خدمت رسیدیم و سپاسگزاری می شود. در پایان احمد خضری دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: این هیان برای :۱-تقدیم سپاس ۲-تقاضای نصب تابلو راهنما با نام اوز در مسیرهای مواصلاتی جنوب ۳-اصلاح گردنه صحرا خدمت رسیدیم.

وی از تلاش های مدیرکل راه و شهرسازی از سوی هیات امنا و مردم تشکر کرد و گفت: در ایام نوروز تونل شهید باقری افتتاح شده بود و این یکی از کارهای عظیم است که بزرگ ترین تونل کشور با ۳ کیلومتر طول در جنوب توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان ساخته شده است و لوح تقدیر سپاس توسط رئیس دانشگاه، رئیس و دبیر هیات امنا به مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اهدا شد.


1 دیدگاه

  1. هنوز تا رسیدن به اهداف بلند ترافیکی خیلی راه مونده به خصوص تو حوزه جنوب استان که انتظار میره مسوولین محترم جدی تر بیان پای کار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد