شهرستان اوز مستعد برگزاری مسابقات بین المللی تنیس است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، شهرستان اوز را فراتر از یک شهرستان خواند و گفت: حضور نیکوکاران و بلندنظران در حوزه ورزش و عدم وابستگی آنان به مال دنیا باعث شده است تا شهرستان فرهنگی اوز بالاتر از یک شهرستان جلوه کند.

مهردادعلی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز که در مسابقات کشوری نوجوانان پسر (سنین ۱۲ تا ۱۵ سال) در شهرستان اوز حضور داشت در گفتگوی اختصاصی با پسین اوز گفت: حضور خیرین در حوزه ورزش ناشی از بلند نظری و افکار مترقی است. چون ورزش پایه و اساس سلامتی جسم و روح است. به جز خیرین و نیکوکاران افراد بلند همت و فرهنگ دوست نیز در این شهرستان باعث شده است تا شهرستان اوز فراتر از یک شهرستان باشد.

وی افزود: رزق و روزی حلال مردم خداجوی این منطقه و هزینه آن در راه ورزش جوانان اجر دنیوی و اخروی دارد. مهمان نوازی و آینده نگری مردم برای من که سال هاست در حوزه ورزش خدمت می کنم بسیار چشمگیر و قابل تامل است.

 

علی قارداشی با بیان این که من چندبار به جنوب استان فارس بویژه شهرستان اوز آمده و پیوسته شاهد تغییرات مثبت بوده ام، به همکاران سایر استان ها پیشنهاد کردم از شهرستان اوز الگو برداری کنید. رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور از خیرین و نیکوکاران شهرستان های جنوب فارس بویژه اوز تقاضا کرد که همکاری مادی و معنوی خود را در حوزه ورزش بویژه جوانان افزایش دهند. چون پیشرفت ورزش باعث پیشرفت تحصیل علم می گردد. از طرفی بهداشت جسم و روان با ورزش تامین می شود و این موضوع از هزینه درمان می کاهد.

مهردادعلی قارداشی در پاسخ ما درباره این که آیا شهرستان اوز و یا سایر شرستان های هم جوار می توانند میزبان مسابقات ملی، آسیایی و غیره باشند.

وی در پاسخ گفت: وجود فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان و نزدیک بودن شهرستان اوز و سایر شهرها به لار و از همه مهم تر وجود جاده ۲ بانده لار- گراش- اوز یکی از نکات مثبت این منطقه است که می تواند برروی آن حساب باز کرد. اما از طرفی مسئله اسکان مهمانان و ورزشکاران نیز مطرح می شود.

اگر ما بخواهیم مسابقات آسیایی یا بین المللی و یا حتی ملی را در این شهرستان و یا شهرستان های مجاور برگزار کنیم. مسئله اسکان را باید مدنظر داشته باشیم. لذا پیشنهاد می شود با توجه به زیرساخت ها و توانایی منطقه در حوزه ورزش سرمایه گذاران در بخش ساخت و تاسیس هتل های ۴ یا ۵ ستاره نیز اقدام کنند.

بنابراین اگر مسئله اسکان مورد تایید قرار گیرد مطئمن باشید مسابقات تیم ملی بزرگسالان یا مسابقات بین المللی در شهرستان اوز برگزار خواهیم کرد.


2 دیدگاه

  1. قابل توجه. مسولان ورزش. در اوز

    انتظار می رود مسولان ومعتمدان شهرستان. اوز. از آقای قارداشی بخواهند. برای ارتقای نمایندگی ورزش وجوانان. اوز. به. اداره مستقل در وزارتخانه. به شهرستان. اوز کمک نمایند

  2. بسیار حرفی درست زده است اگر بازیکنان تیم ملی وخارجی بخواهند بیایند اول اسکان لازم است ، اگر هتل زودتر به پایان برسد می توان درخواست کرد ولی لار وگراش که هتل دارند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد