شورای شهرستان لارستان با قاطعیت پیگیر مطالبات مردم است

به گزارش پسین اوز و به نقل از جعفر راستگو نماینده شورای شهرستان در استان، دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان لارستان پنج شنبه ۹ آذر ۹۶ در لار برگزار شد.

رئیس شورای شهرستان لارستان ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: اعضای شوراهای شهر، روستا، شهرستان و استان باید جایگاه واقعی خویش را به مردم و مسئولان تفهیم نمایند.

عبدالرحیم مقیمی افزود: بعضی از مدیران دولتی باید تعامل و همکاری و مودت را رعایت کنند. در غیر اینصورت باید برخوردهای نامناسب را منعکس تا مردم در جریان قرار بگیرند.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان لارستان به پیگیری مطالبات قانونی مردم شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: شوراها مستقل بوده و به هیچ نهادی جز مردم پاسخگو نیستند. مقیمی در ادامه اظهار داشت: آقایان منصور اسماعیلی و علی پیروز به عنوان مشاوران جدید شورای شهرستان در کنار ما هستند و مردم می توانند با آنان در رابطه با سرمایه گذاری و کارآفرینی، عمران و شهرسازی و سایر مسائل در ارتباط باشند. رئیس شورای شهرستان لارستان در پایان از شوراهای شهر و روستا درخواست کرد که مصوبات خویش را به صورت کتبی به نهادهای مربوطه ارسال و پیگیری نمایند.

در ادامه جلسه اعضای شورا از غیرمتعارف بودن میزان مالیات و عدم رعایت عدالت، لزوم ساماندهی افاغنه در مشاغل گوناگون، وضعیت نامناسب برخی جاده های روستائی به ویژه در بخش های بیرم و صحرای باغ، لزوم تعامل با نماینده مردم در مجلس و سایر مقامات شهرستان و استان و غیره صحبت کرده و بر پیگیری برای اجرا و برطرف شدن مشکلات تاکید کردند.

در پایان اعضای شورای شهرستان در مراسم هفته وحدت در شهر اوز شرکت نمودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد