شکاری بازنشست شد، رشیدی بازگشت

به گزارش پسین اوز با حضور مدیرعامل و معاون پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان فارس و روسای جمعیت هلال احمر شهرستان های لارستان و گراش، فرماندار، اعضای هیات اجرائی هلال احمر، اعضای جوانان هلال احمر، روسای ادارات شهرستان و بخشداران از خدمات ۴ ساله اصغر شکاری رئیس جمعیت هلال احمر اوز که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر و حمیدرضا رشیدی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

در آئین تودیع و معارفه روسای جمعیت هلال احمر شهرستان اوز، فرماندار گفت: جلسه حاضر که تحت عنوان شورای هماهنگی مدیریت بحران تشکیل شده است می طلبد که با توجه به در پیش بودن فصل سرما، باد و باران و سیل آمادگی این شهرستان را مانند همیشه تقویت کنیم. علی اصغر علی پور افزود: در تابستان گذشته چند مورد آتش سوزی صحرائی داشتیم که با کمک مردم و هلال احمر اقدام شد و جایگاه هلال احمر بیش از پیش مشخص گردید. وی از مدیرعامل درخواست کرد تا نسبت به افزایش نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر اوز که پیوسته فعال بوده است اقدام و انبار مرکزی تجهیز و بحث درمان نیز برقرار گردد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس که به اتفاق عزیزاله خاکسار معاون پشتیبانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران هلال احمر اوز شرکت کرده بودند گفت: موضوع تامین نیروی انسانی مدنظر استان هم هست و بزودی آزمون استخدامی ویژه اعضای جمعیت برای استخدام فراهم شده و نیروی بومی از اوز تامین خواهد شد. دکتر حسین درویشی ضمن تشریح وظایف و فعالیت های هلال احمر اظهار داشت: درخواست و تقاضاهای فرماندار اوز قابل احترام و در همه موارد پیگیری شده و اقدام لازم به عمل خواهد آمد. دکتر درویشی از خدمات خالصانه اصغر شکاری امدادگر و ایثارگر که ۳۰ سال خدمت در هلال احمر و در پست های مختلف انجام داده است تشکر کرد. در ادامه اصغر شکاری گفت: از ۲۵/۱۲/۹۵ در سمت مسئول هلال احمر اوز مشغول به کار شدم و با پیگیری مردم و مسئولان در اردیبهشت ۱۳۹۶ هلال احمر اوز از نمایندگی به شعبه مستقل ارتقاء یافت. تا کنون سه خانه هلال در فیشور، بیدشهر و کوره افتتاح شده است و در تمام بحران ها هلال احمر اوز با وجود نیروی کم توانست فعالانه شرکت کنند. شکاری از همکاری مردم، جوانان هلال احمر، مسئولان، امام جمعه و روحانیت، فرماندار و بخشدار سابق تشکر کرد و صفدر منشی معاون فرماندار که مدیریت جلسه را به عهده داشت لوح تقدیر و هدیه جمعیت هلال احمر استان و فرماندار و سایر نهادها و ارگان های اوز را قرائت و به ایشان اهدا نمود.

شریف بازرگانی عضو هیات اجرائی هلال احمر اوز تاریخچه مختصر هلال احمر اوز را بازگو و تقاضا کرد تا هلال احمر اوز به جایگاه اصلی خودش بازگردد و فروغ هاشمی عضو جوانان هلال احمر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز از مدیرعامل استان تقاضا کرد تا در آزمون ورودی سن داوطلبان را مدنظر قرار داده تا اعضاء بتوانند شرکت کنند که دکتر درویشی اظهار داشت: اعداد سال های سابقه خدمت آنان در نظر گرفته می شود. در پایان حکم تقدیر شکاری و حکم انتصاب رشیدی به آنان اهدا شد و حمیدرضا رشیدی که قبلاً نیز در سمت هلال احمر اوز مشغول به خدمت بوده است طی سخنان کوتاه از حسن اعتماد مدیرعامل سپاسگزاری و اظهار امیدواری کرد با یاری مردم و مسئولان بتواند کما فی السابق خدمتگزار مردم و هلال احمر باشید.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد