عملیات اجرایی فاز ۲ مسکن ملی اوز به زودی انجام می شود

عملیات اجرایی ساخت فاز ۲ اقدام ملی مسکن در منطقه شمالی مسکن مهر بعثت شهر اوز به زودی انجام می شود.

به گزارش پسین اوز، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اوز گفت: نقشه کد ارتفاعی و کد پروفیل طولی معابر با تاخیر انجام شد و کار را کمی به عقب انداخت که با پیگیری بنیادمسکن، شهرداری، فرمانداری و پیمانکاران، نقشه توسط راه و شهرسازی تهیه و هم اکنون نخستین مشکل حل شده است.

محمد امین کوه پیما افزود: سعی شد زمین ناهموار را مسطح و آماده برای ساخت کنیم که این مهم انجام شده و می شود.

وی با اشاره به این که راه و شهرسازی مسئول تهیه زمین و بنیاد مسکن هم مسئول اجرا این طرح است گفت: سیمان، سنگ مرغوب و میلگرد تهیه و به زودی پی کنی به اتمام رسیده و شالوده گذاری آغاز می شود.

امیر حاجی یکی از پیمانکاران این طرح گفت: مسلما در کار اجرایی با موانع برخورد خواهیم کرد که باید با همدلی و همکاری این مشکلات برطرف شود. وی افزود: با مساعدت اداره آبفا مشکل آب حل شده است و به امید خدا عملیات ساختمانی شروع می گردد.

وی افزود: اتلاف وقت به ضرر متقاضیان خواهد بود و باید هر چه سریع تر کار شروع شود و همکاری متقاضیان در اجرای طرح بسیار مهم است و آورده ها نیز باید شفاف زیر نظر بنیاد مسکن و سایر مسئولان هزینه گردد.


2 دیدگاه

  1. متقاضی مسکن ملی. در اوز

    از نوشتن وارابه این گزارش معلوم است که کماکان مشکل برقرار است وبه این زودی ها و راحتی کار پیش نخواهد رفت واین تنها یک گزارش. ابتدایی است

  2. سوال مردم. از فرماندار محترم شهرستان

    در ارتباط مردمی. از فرماندار اوز سوال شود که..۱-چرا در اوز خبرنگار صدا وسیما وجود ندارد۲–چرا ادارات مورد نیاز مردم. مانند ثبت اسناد. تاسیس نمیشود ۳–چرا مخزن آب دولتی. در اوز ساخته نمیشود۴–چرا اداره میراث فرهنگی در اوز مسولی. ندارد وتعطیل است۵–چرا اصولا درشهرستان اوز هیچ پروژه دولتی. در زمینه عمرانی واقتصادی. درحال انجام نیست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد