فرماندار، کشتارگاه ققنوس اوز را رصد کرد

به گزارش پسین اوز، و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان اوز، مهندس علی اصغر علیپور  فرماندار شهرستان اوز از وضعیت کشتار مرغ، در کشتارگاه ققنوس بازدید کرد. هدف از این بازدید پایش و ردیابی محموله های مرغ زنده و رصد فعالیت های کشتارگاه اعلام شد.

ابتدا در دفتر کشتارگاه جلسه ای برگزار گردید که وطن دوست گزارشی از روند تولید و عرضه مرغ به بازار توضیحاتی ارائه نموده و در ادامه ماهوری سرپرست اداره صمت اظهار نمودند که با همکاری مسولین جهاد کشاورزی و دامپزشکی بازار تا حد خرده فروشی مورد بازدید قرار می گیرد و خیرالنساء نوروزی موارد مربوطه به حیطه کاری خود را گزارش داده و شریفی مدیر عامل کشتارگاه به بیان مسائل و مشکلات موجودپرداختند.

علی اصغر علیپور که با دقت موارد را مورد بررسی قرار داده و در ادامه جلسه را جمع بندی و تاکید نمودند که تمامی ادارات مرتبط باید حداکثر تلاش خود را بخرج داده تا موارد مورد تاکید کار گروه ساماندهی مرغ استان اجرا شود و بازار شهرستان اوز و شهرستانهای همجوار پوشش داده و مرغ با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.

همچنین ایشان قول مساعدت و همکاری را به مجموعه حاضر در جلسه داده و تاکید نمودند که مجموعه فرمانداری شهرستان ضمن رصد مسائل مربوطه به بازار مرغ آمادگی پیگیری موارد مرتبط از سطح استان می باشند.

در ادامه فرماندار شهرستان اوز از خط تولید کشتارگاه بازدید نمودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد