فرمانداری آماده ثبت نام از داوطلبان شورا (۹)

به گزارش پسین اوز و به نقل از فرماندار شهرستان اوز، فرمانداری شهرستان اوز از ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ آماده ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورای شهر اوز می باشد.

علی اصغر علی پور گفت: شوراها نماد مشارکت مردم در تصمیم گیری هاست و انتظار می رود واجدین شرایط نسبت به داوطلب شدن خود در شوراها اقدام تا مشارکت در انتخابات بیشتر شود. رئیس هیات اجرائی انتخابات حوزه شهرستان اوز افزود: داوطلبان عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اوز می باید بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی در هنگام ثبت نام گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه دهند.

علی پور با اشاره به راه های ثبت نام داوطلبان گفت: ۱- داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضائی و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضائی به نشانی: WWW.ADLIRAN.IR نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند. ۲- از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و یا نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و یا مراجعه به کافی نت ها و یا مراجعه مستقیم به فرمانداری شهرستان اوز واقع در میدان انقلاب اسلامی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۰  اسفند به مدت ۷ روز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علی پور در پایان تاکید کرد پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری و تائید نهائی ثبت نام از طریق پیام ارسالی از سوی ستاد انتخابات شهرستان به داوطلبان دیگری نیازی به حضور در فرمانداری نیست.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد