فرماندار اوز: نمود اقدامات خیرین و پیشرفت دانشگاه در گرو تقویت هیئت علمی

 به گزارش پسین اوز، جمعی از اعضای هیئت امنا، کارکنان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، صبح روز سوم خرداد در فرمانداری با علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک سالگرد آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان سپاه اسلام گفت: آزادگی، عزت و اعتبار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا  و در راس آنان شهید قاسم سلیمانی است. علی اصغر علی پور ضمن تشریح وظایف و رسالت دانشگاه آزاد اظهار داشت: من در جریان جزئیات پیشرفت ها و اقدامات دانشگاه بوده و آن را می ستایم. وی افزود: در تمام مراحل با شما هستم و در بخشی از سخنانش با اشاره به همت خیرین گفت: اقدامات و عمل صالح خیرین در دانشگاه با هیئت علمی قوی دانشگاه نمود پیدا می‌کند. بنابراین روی هیئت علمی و تقویت آموزش باید برنامه‌ریزی شود.

علی پور انتخابات پیش رو را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: رای ندادن خیانت است. هر ایرانی و هر شهروند اوزی مجاز است به هر کسی که می خواهد رای دهد و تنور انتخابات باید گرم باشد. بالاترین مقام اداری و اجرایی و سیاسی شهرستان اوز افزود: تاکنون ۱۳۷ میلیارد تومان در این شهرستان توسط دولت هزینه شده است؛ که باید مد نظر قرار داد و اضافه کرد تفاوت شهرستان و بخش در توجه بالادستی ها و نکته سنجی در قضاوت هاست.  بنابراین باید انتخابات پرشوری داشته باشیم.  فرماندار شهرستان اوز وجود امنیت در کشور ایران را بالاترین نعمت دانست و اظهار داشت: باید قدردان آن باشیم و این قدردانی و سپاسگزاری در رای دادن در انتخابات است.

قبل از صحبت های فرماندار عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد مرکز اوز  نشست و هماهنگی با مسئولان اداره شهرستان را از وظایف خویش دانست و گفت: هیئت امنا نقش موثری در تاثیر دانشگاه داشته‌اند و کارکنان در برقراری دانشگاه همت کرده‌اند و از فرماندار تقاضای پشتیبانی و حمایت بیشتر کرد و گفت: در ابعاد آموزشی اجتماعی و فرهنگی و حتی تفریحی برنامه‌ریزی داریم و دانشگاه را مظهر رشد و توسعه دانست.

همچنین محمد صدیق پیرزاد رئیس، احمد خضری دبیر هیئت امنا، احمد صمدانی خزانه‌دار، ناصر خضری و حاجی مزرعی عضو  هیئت امنا نیز دیدگاه‌های خویش را مطرح ساختند.  پروانه پدرام معاون دانشگاه، محسن مهراوران و راضیه شمسی از اعضای هیئت علمی نیز به ایراد سخن پرداخته و مهرآوران هموار ساختن تمب سمدو و جابه‌جایی دکل برق و مجهز شدن مخابرات دانشگاه به فیبر نوری را درخواست کرد که فرماندار قول پیگیری را داد.


1 دیدگاه

  1. تکرار. مکررات

    افراد تکراری. وصحبت های. تکراری این هم از رسانه های اوز

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد