فرماندار اوز: همه با هم در انتخابات، شرکت فعال داشته باشیم

به گزارش پسین اوز، سومین جلسه مشترک هیات اجرائی، بازرسی و نظارت انتخابات مجلس در تالار فرمانداری اوز برگزار شد.

در این جلسه علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز ضمن عرض تسلیت به علما و اهالی شهرستان اوز به مناسبت درگذشت حاج سید مرتضی حسینی امام جمعه روستای توحید کهنه گفت: بحث انتخابات به عنوان یک موضوع اصلی باید مورد توجه قرار گیرد و می طلبد که همه در این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی شرکت کنیم.

علی پور افزود: اقدامات و فعالیت های روسای ادارات دولتی و اعضاء هیات های اجرائی، بازرسی و نظارت باید به سمت و سوئی برود که هیچ موردی له یا بر علیه کاندید خاصی احساس نشود. فرماندار اضافه کرد که: طبق مواد ۵۹ و ۶۰ انتخابات مجلس شورای اسلامی تبصره های ذیل آن، اگر مسئولی در حین خدمت از نامزدی، حمایت یا امکانات و تجهیزات اداری خود را در اختیار آن داوطلب قرار دهد با وی برخورد قانونی می شود. نماینده عالی دولت در اوز به در پیش بودن ایام دهه فجر هم اشاره کرد و گفت: مسئولان دستگاه های اجرائی باید از حالا برنامه ریزی لازم را برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن این ایام انجام دهند. در ادامه جلسه دستور کار هیات اجرائی توسط کارشناس انتخابات مطرح و در مورد آن تصمیم گیری شد.

گفتنی است که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند ۹۸ در ۲۳ حوزه در شهرستان اوز برگزار می شود.

 


1 دیدگاه

  1. اینشالله در دهه فجر امسال بسیاری از ادارات مهم ومورد نیاز شهرستان مانند دادگاه ثبت اسناد واملاک دفتر پلیس ۱۰ شبکه بهداشت ودرمان و بنیاد مسکن و……. در مرکز شهرستان تاسیس شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد