فرماندار ویژه لارستان نمونه فارس و کشوری شد

به گزارش پسین اوز و به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور وزیر کشور ۳۱ فرماندار را در سطح کشور به عنوان منتخب اقتصادی تقدیر نمود.

بابک دین پرست گفت: در نشست سراسری معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری ها که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۹۹ برگزار شد، مقرر گردید که استانداران نسبت به معرفی یکی از فرمانداران موفق استان در راستای اجرایی تکالیف هفتگانه اعلامی به وزارت کشور اقدام کنند. دین پرست افزود: در همین راستا در سال ۹۸ سعی در شناسائی واحدهای تولیدی فعال، تعداد افراد شاغل، جلوگیری از کاهش ظرفیت تولید و اشتغال، احصاء واحدهای تولیدی فعال با تولید کمتر از ظرفیت اسمی و تلاش در جهت ارتقاء ظرفیت آنها، شناسائی واحدهای تولیدی راکد در شهرستان ها و اتخاذ تدابیر لازم به منظور احیاء مجدد آنها، واحدهای تولیدی تملک شده توسط شبکه بانکی در هر شهرستان مشخص و پیرامون فعال نمودن واحدهای تولیدی قابل احیاء توسط بانک عامل، مالک قبلی و یا سرمایه گذاری جدید و همچنین تعیین تکلیف واحدهای غیرقابل احیاء تدابیر لازم معمول گردد. تلاش به منظور برطرف کردن مشکلات بنگاه های اقتصادی مشکل دار، اتخاذ تدابیر لازم برای تکمیل طرح های سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و بهره برداری از آنها، شناسائی طرح های عمرانی قابل واگذاری به بخش خصوصی از جمله تکالیف فرمانداران سراسر کشور در سال ۹۸ بود. که بر اساس آن از بین ۳۶ شهرستان در استان فارس جلیل حسنی حقیقی فرماندار ویژه لارستان در استان فارس به عنوان فرماندار منتخب و برتر اقتصادی استان فارس و کشور معرفی گردید.

بدیهی است از هر استان یک فرماندار به وزارت کشور معرفی و در نتیجه ۳۱ فرماندار برتر توسط وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

 


2 دیدگاه

  1. ممنون جناب خضری عزیز از انتشار خبر فوق…
    حجتی
    مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

  2. شهروند اوز

    جناب حسنی فرماندار خوبی برای منطقه اوز بودند با ارتقای اوز به شهرستان موافق ومخالفتی نداشتند برخلاف جعفر پور وگروهی تنگ نظر که هرچه درتوان داشتند مخالفت خود را با شهرستان شدن اوز انجام دادند مردم شهرستان اوز محبت های اقای حسنی را فراموش نحواهند کرد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد