فضای اداره برق گسترده تر شد


به گزارش پسین اوز، و به نقل از رئیس اداره برق ناحیه اوز به منظور گسترش فضای اداره برق ناحیه اوز، اقدام به ساخت ۲ واحد در این اداره گردید. 


مهندس محمدرضا عباسی افزود: به دلیل گستردگی و افزایش تعداد کارکنان یک واحد اتفاقات به مجموعه اداری اضافه گردید که در جنب اداره فعلی ساخته شد. وی اضافه کرد که این واحد دارای ۴۰ متر مربع مساحت بوده که با هزینه ای افزون بر ۳۸ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان فارس ساخته شده است. 
رئیس اداره برق ناحیه اوز طرح روشنائی خیابان های شهید بهشتی و ملت را با ۷۳ میلیون تومان اعتبار و طرح خیابان جدید الاحداث معروف به کنار سبز با ۱۲۸ میلیون تومان اعتبار به صورت طرح مشارکتی ۵۰ و ۵۰ اجرا شده است. 
وی با بیان این که طرح روشنائی خیابان کنار سبز تا ۲ ماه آینده به پایان می رسد. گفت: جا دارد از مشارکت خیرین و شورا و شهرداری و کسبه محل در اجرای طرح های روشنائی سپاسگزاری شود.


1 دیدگاه

  1. اکنون که همشهریان و خیرین محترم اوز.نقش عمده ای در کمک به روشنایی شهر اوز داشته اند و هزینه هنگفتی پرداخته اند و ساختمان اداری اداره برق توسعه میدهند مسولین اوزیپافشاری نمایند تا برای جذب نیروی مورد نیاز اداره بر ق از نیروی بومی اوز استخدام و بکار گیرند دیگر صبر و تحمل مردم او در بکار گیری نیروی غیر اوزی دراداره برق به سر آمده است باید اعصای شورای شهر شهردار و هیت امنای های مختلف و بخشدار محترم پیگیر این مشگلات شوند تا احساسات مردم بیشتر جریحه دار نشودا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد