فعالیت انجمن مردم نهاد بهداشت و محیط زیست در مقابله با بیماری کرونا در شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز وبه نقل از مدیر انجمن بهداشت ومحیط زیست شهرستان اوز, پس از اعلام رسمی شروع بیماری کرونا در کشور و قبل از تشکیل هرگونه ستاد مردمی در استان فارس عده ای از اعضای گروه دوستداران بهداشت و محیط زیست اوز به حسب وظیفه انسانی کمک به همنوع بلافاصله با گردهمایی در مسجد مسکن مهر جهت تبادل نظر و تصمیم گیری در این مورد جمع شده و آمادگی خود را برای هر گونهه مکاری در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کردند و متعهد شدند تا پای جان برای ریشه کن شدن این بیماری تلاش کنند. کلیه عملکردها تاکنون در ستاد مردمی ثبت و گزارش شده است. و چون این گروه در قالب ستاد متعهد به فعالیت گردیده نیازی به گزارش جداگانه احساس نشد.

مدیر انجمن مردم نهاد بهداشت و محیط زیست اوز با بیان این اظهارات افزود: این انجمن مردم نهاد در راستای کمک به کاهش شیوع بیماری کرونا و آگاهی بخشی بیشتر مردم، به صورت گسترده وارد مبارزه با این بیماری شدند.

وی گفت : اعضای این انجمن با بهره گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی خود از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس حاضر بوده و در ابتدا با تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر و …در مقابله با کرونا بسیار درخشان ظاهر شدند.

فریدون نامى افزود: اینجانب ضمن تشکر از خدمات مردم و مسئولین و رسانه های خبری که در خصوص آگاهی و اطلاع رسانی جهت پیشگیری لازم تمام توان خود را به کار گرفته‌اند از اعضای محترم انجمن دوستداران بهداشت محیط و زیست که صمیمانه پای کار آمدند و از طرق مختلف کمک های مادی و نیروهای انسانی فعالیت چشمگیری داشته اند نهایت سپاسگزاری را دارم هر چند که اعضای گروه و سایر دوستانی که از هیچگونه کمکی دریغ نورزیدند توصیه به گمنامی خود داشته و اعتقادی به رسانه ای کردن کمک های خود ندارند و معتقد هستند که عزت را خدا میدهد .


اهداف گروه در جهت اطلاع رسانی، تامین اقلام، جذب منابع مردمی ،آموزش و توجیه و تقویت روحیه عمومی ،حمایت از بخش های آسیب پذیر و اقشار در معرض خطر، چارچوب برنامه سازماندهی مشارکت اجتماعی در مدیریت ، پیشگیری و مقابله با کرونا با تاکید بر نقش گروه های اجتماعی تنظیم شده است.
این انجمن در بستر اصلی فعالیت‌های خود متعهد به ارزشمندی، تعاون و همیاری، خیرخواهی و نیکوکاری بوده است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد