فعالیت پست مرسولات خارجی در لارستان

به گزارش پسین اوز، و به نقل از رئیس اداره پست لارستان، در سال ۱۳۹۷ به لحاظ خدمات دهی، جذب درآمد و واریز درآمد به خزانه دولت اداره پست لارستان پس از شیراز مقام اول را در استان کسب کرده است.

اسداله رستمی با اشاره به این که دفتر پست اوز تنها دفتر پست دولتی در منطقه است گفت: سرانه ترافیک پست یکی از شاخصه های مهم در توسعه یافتگی است که اداره پست لارستان با ابتکار جدید در ارائه خدمات برون سپاری اداری به عنوان نخستین نقطه در کشور بوده که از سال ۱۳۹۰ سرانه ترافیک پستی را از یک هزار و ۵۰۰ به ۸ هزار و ۵۰۰ خدمت رسانده است.

رستمی عمده رشد درآمد پستی را ناشی از رشد استارت آپ ها دانست. استارت آپ ها در حقیقت مجموعه ای از کارها به منظور یک حرکت جدید و یک شرکت با کسب و کار نوپاست. راه اندازی باجه پست مرسولات خارجی در لارستان در سال ۱۳۹۶ باعث شد تا مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، بستک، بندرلنگه، زرین دشت و غیره نیز از آن استقبال و عملکرد این باجه در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد ۲۵۰ درصدی را داشته است و در صورت امکان با قرار گرفتن پست لارستان به عنوان پایلوت در جنوب کشور شاید بتوان سرویس ویژه مرسولات خارجی در فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان راه اندازی کرد.


1 دیدگاه

  1. همشهری. واداره. پست. اوز

    متاسفان. ساختمان پست. اوز. با ایبن همه. سوابق. مخروبه. به نظر. میرسد. سورا شهر. ودیگر. خیران. باید. برای. یک. تابلو. زیبا ونمای ان. فکری. بکنند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد