فیشور اوز نماینده استان فارس در نمایشگاه بین المللی کتاب

فیشور روستای دوستدار کتاب به دعوت دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده استان فرهنگی فارس در نمایشگاه بین المللی کتاب در تهران شرکت کرد.

به گزارش پسین اوز و به نقل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز روستای فیشور مرکز دهستان فیشور بخش مرکزی شهرستان اوز به عنوان روستای پیشرو در زمینه کتاب و فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی برای چندین بار با حضور در تهران توانسته است فعالیت خود را به کشور بیشتر معرفی کند.

فروغ هاشمی افزود: سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است. وی با اشاره به بازدید مقامات از غرفه فیشور گفت: دکتر مرادیان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی از غرفه بازدید و ضمن استقبال اظهار رضایت کرد.

هاشمی در پایان از زحمات مردم و مسئولان فیشور به ویژه فاطمه گل حقیقت، ایران امانی، نقی امانی و حمید عبداللهی در مدت سه روز که غرفه فیشور برپا بوده است سپاسگزاری کرد و گفت: غرفه فیشور در روزهای ۲۵ ، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برپا بوده است.

 


3 دیدگاه

  1. اوزی از تهران

    با تشکر از همشهریان فرهنگی در روستای بزرگ و فرهنگی فیشور که مایه افتخار شهرستان اوز هستند امیدواریم که فیشور به حقوق خود در ارتقای به بخش. هرچه زودتر برسد

  2. بله تلاشش سرکار خانم فاطمه گل حقیقت از فیشور انجام بده بعد ایشان نه حقوق و بیمه ای هم نداشته باشه هیچگونه حمایتی هم نشه افتخارش هم برای فوریه زارع و اوز.
    پیگیر حقوق و بیمه ایشان باشید خواهشاً

  3. تاریخ فیشور

    احسنت بر خانم فاطمه گل حقیقت
    و سپاس از خانواده امانی
    زنده باشید تاریخ سازان معاصر فیشور

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد