قدردانی از اساتید و مدرسان دانشگاه آزاد اوز

۵۰ تن از مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی اوز طی آیین ویژه ای با حضور مسئولان و دانشجویان و اعضای هیئت امناء مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پسین اوز عصر روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ آیین ویژه قدردانی از مدرسان با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و مدرسان، اعضای هیئت امناء دانشگاه، فرماندار، بخشدار مرکزی و روسای ادارات، معاون دانشگاه آزاد استان فارس در تالار فردوسی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد تاخیر برگزاری آیین روز استاد را فشردگی برنامه ها اعلام کرد و افزود: تعامل و همدلی کارکنان، دانشجویان و مدرسان باعث پیشرفت دانشگاه شده است.

عبدالعزیز خضری افزود: ۱۶ سال است در خدمت دانشگاه آزاد هستم و تا توان داشته ام در راه پیشرفت این دانشگاه در اوز کوشا بوده و هستم.

وی احداث ساختمان دانشگاه، ایجاد بلوار دانشجو، اخذ انشعاب آب و گاز، تالارهای مختلف اجتماعی، تئاتر و سینما، حمایت عبدالقادر فقیهی در هیئت امنای دبی، تلاش هیئت امنای اوز همه و همه از دستاوردهای خاطره انگیز و نیک این ۱۶ سال مدیریت من در دانشگاه است.

در ادامه دکتر مجید رحیمی معاون دانشگاه آزاد استان فارس ضمن تمجید از مردم فرهنگ دوست شهرستان اوز به عملکرد مثبت مدیریت دانشگاه آزاد اوز اشاره کرد و گفت: این کار در استان نمونه است.

وی کار مدیریتی بویژه در دانشگاه آزاد را بسیار سخت توصیف کرده و گفت: ممر درآمد دانشگاه از شهریه دانشجویان است که ۱۰ درصد آن به خزانه دولت واریز می شود. ما سعی می کنیم در رشته تامین معلم برای آموزش و پرورش کوشا باشیم و دانشکده تعلیم و تربیت را راه اندازی کرده ایم. تاکنون دانشگاه آزاد در رشته مدیریت کلان و جزء کشور نیز همکاری کافی داشته است و حالا هم انشاءالله در راه تامین معلم اقدام خواهیم کرد.

دکتر رحیمی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه اوز پیوسته در حال تکامل است و این از افتخارات ماست و مدیون مدیر کوشای آن هستیم.

وی در پایان گفت: مجموعه سما(سازمان مدارس) دانشگاه آزاد در ایران افتخار آفرین است و دانشگاه آزاد از کودک ۵ ساله مهدکودکی تا دکترا آموزش می دهد. ان شاءاله که سما در اوز نیز راه اندازی شود.

 محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز تلاش های مدیریت و کارکنان دانشگاه آزاد اوز را جهادی توصیف کرد. وی ضمن اشاره به سخنان مقام رهبری  از دانشگاه درخواست کرد که برروی مسائل پژوهشی و تحقیقی کار کنند.

دکتر مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد واحد لارستان ضمن برشمردن مقام علمی استاد گفت: دانشگاه آزاد در زمینه ترویج علم و هوشیاری و فرهنگ اسلامی تاکنون موفق بوده است.

فاطمه قاسمی نماینده دانشجویان نیز دغدغه های قشر دانشجو و مدرسان را به زیبایی بیان کرد.

احمد خضری دبیر هیئت امناء ضمن بازگو کردن خاطره ای از سلطان عمان درباره ارزش گذاری به مقام استاد پیام محبت آمیز عبدالقادر فقیهی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد دفتر دبی را که به مقام استاد و معلم ارج نهاده و این روز را تبریک گفته بود قرائت کرد.مجتبی نجم الدینی نیز به اجرای موسیقی پرداخت.

در پایان ۵۰ تن از اساتید و مدرسان این دانشگاه لوح تقدیر دریافت کردند و بعد از اقامه نماز حضار با صرف شام پذیرایی شدند.


6 دیدگاه

  1. تقاضای. مردم اوز از مسولین

    آدم تأسف میخوره مردم اوز به این خوبی وخیران ونیکوکاران خیر اندیش در همه. زمینه های. اجتماعی اما دانشگاه آزاد اوز رشته های کافی وخوب. ندارد. ویا. ادارات مهم ومورد نیاز مردم. در اوز مستقر. نیست ومردم مجبورند. به. لار وگراش. بروند. آیا این عدالت ومساوات. است. چرا مسولین. ارشد. اوز. فکری. اساسی. وعاجل. برای. این مردم. خوب. انجام. نمی دهند

  2. تقاضای یک معلم از فرماندار محترم

    متاسفانه در شهرستان اوز خبری. از فعالیت های زیر ساختی. نیست. ودرتمام عرصه های اجتماعی. واقتصادی شهر بی تحرک. است. ومسولان هم. بی تفاوت وبی خیال هستند. وگرنه. چرا در شهرهای مجاور رونق وپیشرقت وتوسعه در جریان. است. شوربختانه. مسولان. به مطالبات مردم. هم. جواب. نمی دهند واسوده در حال گذراندن. دوران. خدمت هستند

  3. تقاضای مردمی. از ریس داد گستری. اوز

    اخیرا ریس کل دادگستری فارس. اعلام کردند که بزودی ۲۴ دفتر خدمات قضایی در استان فارس تاسیس میشود. از ریس محترم. دادگستری اوز انتظار میرود که برای تاسیس دفتر مستقل قضایی در شهرستان. اوز. اقدام. عاجل به نمایند

  4. در جواب دوست عزیز باید گفت که شرکت کنندگان تاسیس دفتر قضائی اوز نمره وامتیاز کافی کسب نک دند

    • همشهری از بندرعباس

      از افراد شرکت کننده از شهرهای مجاور. استفاده شود شهر احتیاج به این دفتر خدماتی. دارد. نباید معطل شوند

  5. خدمت جناب زندوی. ریس. دادگستری. اوز

    سه ماه هم از سال جاری گذشت ودرشهرسنان اوز قرار بود که پزشکی قانونی. ودفتر مستقل. خدمات قضایی. واداره ثبت. اسناد. تشکیل. ومستقر. شود اما تاکنون این. نهادهای زیر مجموعه قوه قضاییه که مورد نیاز مردم هستند تاسیس نه شده ومردم برای اینگونه کارها به شهرهای مجاور. مسافرت. میکنند انتظار می رود ریس محترم. دادگستری اقدامات عاجل وپیگیری بنمایند. با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد