قدمت وحدت منطقه به بلندای تاریخ می رسد

به گزارش پسین اوز گروهی از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و رسانه، انتخاب معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان را به عنوان فرماندار نمونه و برتر فارس تبریک گفتند.

در این دیدار جلیل حسنی حقیقی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن سپاس و قدردانی از علما، روحانیون، معتمدان، نخبگان، اعضای شورای اسلامی شهر، اساتید و دانشجویان و هیات امناء دانشگاه های اوز گفت: برگزیده شدن من به عنوان نمونه حاصل خرد جمعی مردم و مسئولان منطقه بوده است. وی ویژگی مثبت مردم لارستان به ویژه بخش اوز را تشریح و آن را ستود و گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مردم به ویژه بانوان در اوز جای تامل و تشکر دارد و این کارهای نیک و ارزشمند مردم بخش اوز مایه افتخار و سربلندی مقامات شهرستان و استان است.

 هیات ملاقات کننده شامل محمدصدیق پیرزاد، احمد و عبدالعزیز خضری، محسن مهرآوران، فروغ هاشمی و ابراهیم احمدی ضمن تبریک اظهار داشتند قدمت وحدت لارستان و منطقه به بلندای تاریخ می رسد.

 


3 دیدگاه

  1. جهت اطلاع همه دلسوزان اوز

    این گونه جلسات وروابط بسیار سازنده است اما جای اعضای شورا دراین بین خالیست امیدواریم که پیگیری مصوبات وزارت کشور ودولت محترم درمورد ارتقای اوز به شهرستان با درایت وجدیت دنبال شود بخش بزرگ وکهن اوز با داشتن زیر ساختهای لازم وکلیه امکانات اماده تبدیل به شهرستان است

  2. البته تبریک گفتن کار خوبى است ولى آیا مشکلات اوز هم مطرح شد؟

  3. ابراهیم نجم الدینی

    هیئت دیدار کننده با معاونت محترم استانداروفرماندارویژه لارستان اقدامی لازم ودرشرایط فعلی ضرورت هم داشته بدیعی است که در چنین دیدارها بدون مطرح نمودن خواسته های مردم بخش ۷۰ ساله اوز ومردم شهر اوز نمی باشدزیرا مشخص است که مردم درخواست علت دیدار می کنند هرچند که جهت عرض تبریک برای برگزیده شدن ممتازترین فرمانداران ویژه دراستان فارس بوده است
    بااحترام ابراهیم نجم الدینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد