قرعه کشى طرح اقدام ملى مسکن شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، مراسم قرعه کشى طرح اقدام ملى مسکن چهارشنبه ۲ مهرماه ۹۹  با حضور مهندس پرورى معاون مسکن شهرى اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامى استان فارس، نماینده دادستان، متقاضیان و دیگر مسئولان شهرستانى با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامى شهرستان اوز در تالار فرمانداری برگزار شد.

دوستی روشن رئیس اداره بنیاد مسکن  با بیان اینکه: ۳۱۴  نفر متقاضى در شهر اوز  واجد شرایط در این طرح قرار گرفتند نسبت به واریز وجه در بانک مسکن اهتمام داشته و امروز با قرعه کشی به ‌صورت شماره جهت انتخاب بلوک توسط حضار برای مالکین مشخص خواهد شد.

مهندس پروری معاون مسکن شهری در گفتگو با پسین اوز عنوان کرد: در شهر اوز تعداد بلوک‌های این طرح ۲۹ و با ظرفیت ۱۲ و ۱۶ واحد انجام خواهد گرفت. کارهای زیربنایی و زیرساختی نیز از طریق مشارکت انبوه‌سازان بخش خصوصی انجام می گیرد و هر سری که اعلام شد براساس شیوه نامه متقاضی پول را به حساب خود به بانک مسکن ریخته و با نظارت بنیاد و مسکن تسهیلات بانکی در  همین حساب انجام خواهد گرفت و اگر متقاضی نسبت به پرداخت ها آن سهل انگاری کند یک ماه به وی اخطار داده و ماه دوم از سیستم حذف خواهد شد و نفر بعدی جایگزین می شود. سود بانکی ۱۸ درصد است و دولت در صدد است که آن را به  ۱۲ درصد برساند که امید است تصویب شود.

وی در ادامه  گفت: در نشستی که با فرماندار اوز داشته ایم، قول مساعدت و همکاری را برای فراهم نمودن زیرساخت‌های برق، آب و گاز از طریق ادارات خدمات رسان را دادند.

در این آیین رئیس بانک مسکن اوز نیز توضیحاتی در مورد طرح بانکی به ازای هر واحد یک تسهیلات ۱ میلیارد ریالی با سود ۸درصد ارائه داد که متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند.

در پایان قرعه کشی که توسط اعضای حاضر در این آیین آغاز شده بود با ترتیب بلوک بندی و متقاضیان آن مشخص شد.


1 دیدگاه

  1. تقا صا از فرمانداری اوز

    بسیار عالی اما کار استقرار ادارات در اوز بسیار کند پیش میرود از دادگاه وثبت اسناد ومنابع طبیعی میراث فرهنگی واداره صمت که بسیار لازم هستند در اوز خبری نیست درحالیکه در هفته جاری دادگاه در بخش بنارویه هم افتتاح شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد