ماماهای اوز تقدیر شدند

به گزارش پسین اوز و به نقل از مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان اوز، ماماهای بیمارستان امیدوار شهرستان اوز به همت نیکوکار محترم تقدیر و مورد تفقد قرار گرفتند.


طیبه نامی گفت: به مناسبت ۱۵ اردیبهشت روز ماما به اتفاق جعفر راستگو رییس شورای شهرستان، یونس امیدوار عضو شورای سلامت و نماینده بانی بیمارستان، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، قدریه غیاثی مسئول دبیرخانه بانوان فرمانداری با حضور در بیمارستان ضمن تبریک روز ماما، هدایا و شاخه گل اهدائی آقای محمد نامی نیکوکار فعال شهرستان را به ماماهای زحمتکش بیمارستان تقدیم کردیم.


دکتر حشمتی رئیس و علمدار مدیر بیمارستان و ماماها از حضور مسئولان و همت آقای محمد نامی نیکوکار محترم سپاسگزاری کردند.


2 دیدگاه

  1. متاسفانه طی سه یا ۴ساله عملکرد افراطی مدیریت بیمارستان امیدوار اوز بیشترین نارضایی بین پرسنل و مسئولین بخشها حاکی از تبعیض رابطه ها افراطی بین موسسه خیریه دارد ک شایسته سالاری از بین رفته و بجای آن سلیقه ای عمل کردن مسولین واحدها و حذف نیروهای کارآمد صورت میگیرد در صورتی که مسولین مربوطه دانشکده علوم پزشکی لارستان واقف هستند خصوصا حراست دانشکده لار و سکوت نسبت به مسائل فوق باعث اجحاف به نیروهای کارآمد شده و آخرین برخورد کاملا مغرضانه برکناری مترون زحمتکش بیمارستان بوده است ..

  2. طیبه نامی

    سلام علیکم با تشکر از جناب محمد نامی با حسن اعتمادی که به اینجانب دارند کارت هدیه روز پرستار و روز ماما را خیر بزرگوار تقبل نمودند و کادو و گل توسط بانو خدیجه پیرزاد تهیه شده بود . بنده از جناب نامی که در همه حال شهر و امورات خیر را در سرلوحه کارشان و اهدافشان قرار دادند تشکر و قدردانی می کنم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد