مبارزین کیوکوشین کار اوز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

*مبارزین کیوکوشین کار اوز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند*
کیوکوشین کاران اوز در دو بخش آقایان و بانوان ودر قالب تیم کیوکوشین اوز فارس برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و حضور در کمپ آموزشی اساتیدجهانی این رشته ورزشی عازم استان مازندران شدند.


ساسان پیرزاد رئیس هیات کاراته اوز و عضو هیات رئیسه ناکامورا کشور با اعلام این خبر گفت در این مسابقات در کومیته طه سخنگو در وزن ۸۵- کیلو در رده بزرگسالان ، وحید ضیایی ۷۵- کیلو رده بزرگسالان ، ولید ضیایی در وزن ۶۵- کیلو بزرگسالان و علیرضا زارع در وزن ۶۵- کیلو بزرگسالان و پوریا احمدی در وزن ۵۵- متولد ۱۳۸۰ و کامران ذاکری در وزن ۵۳ متولدسال ۱۳۸۲ ، مبین مولوی در وزن ۳۸- متولدسال ۱۳۸۳، زین اله صافی زاده در وزن ۴۴- متولدسال ۱۳۸۴ودر بخش بانوان فاطمه خدیوی در وزن ۶۷ کیلو در رده بزرگسالان و در کاتا عایشه کامیاب در وزن ۵۰- متولدسال ۱۳۸۳ کیلو شرکت دارندو با حریفان خود به مبارزه خواهند پرداخت.
در این مسابقات شیهان جعفر راستگو به عنوان سرمربی و سنسی سهیل کاریانی و سنسی شهرام پیرزاد به عنوان سرپرست و سنسی فاطمه مشکینی، به عنوان مربی بانوان و سنسی سهیلا کارگر تیم اعزامی از اوز را همراهی می کنند .

شایان ذکر است که مبارزین شرکت کننده در این مسابقات که به میزبانی شهرستان رامسر از ۱۵ مردادتا ۱۸ مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد به مدت چهار روز در کمپ آموزشی این رشته ورزشی که توسط دو تن از مدرسان جهانی برگزار خواهد شد نیز شرکت خواهند کرد و مبارزین با آخرین تکنیک های روز کیوکوشین کاراته آشنا خواهند شد


1 دیدگاه

  1. به امید پیروزی دوستان وسرافرازی د ر تمامی عرصه ها امیدوارم که در تمامی ورزش ها موفق وباعث افتخار برای خودشان وخانواده واللخصوص برای شهرمان باشند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد