مدیر سابق جهاد کشاورزی اوز، مدیر جویم شد

مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان اوز به عنوان نخستین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جدید جویم معرفی شد.

به گزارش پسین اوز و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی استان فارس  فرماندار و مسئولان محلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویم معرفی شد.

حسین وطن دوست  نخستین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی جویم منصوب شد.

محسن محمدی صفری کوچی معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس از خدمات نگهدار اولاد حسین مسئول سابق جهاد کشاورزی بخش جویم قدردانی کرد.

 


4 دیدگاه

  1. از جویم. دهقانی

    ایشان در شهرستان اوز به علت اینکه چندان فعالیت کشاورزی نبوده است به جویم. رفتند. تا فعالیت کنند.

  2. در اوز کار مهم وچشمگیری نکرد آن شاالله در جویم اقدام کند

  3. نظر یک شهروند. در مورد. اوز

    اقلام در منطقه جویم که حرکتی در امور کشاورزی هست اینجا اوز که در همه امور اقتصادی و کشاورزی حرکتی دیده نمیشود و تنها شهر مصرفی. است مسولان شهرستان هم با خیال آسوده درحال گذراندن دوران خدمت هستند نه خبری از مخزن آب دولتی است و نه خبری از جاده‌ها ونه خبری از استقرار اداره جدید در اوز می باشد به حمدالله مسولان هم در آرامش روزگار میگذرانند. الهی امین

  4. سوال مهم اوزیها. از مسولان

    چرا شهرستان اوز نسبت به شهرهای مجاور مانند لار وگراش. وخنج وحتی شهرستان جدید جویم. اینقدر درحال رکود است هیچگونه فعالیت وپروژه دولتی در اوز دیده نمی شود هیچ اداره جدیدی. مستقر نمی شود اصولا چرا مسولان شهرستان برای مطالبات مردم به استان و تهران مسافرت نمی‌کنند درحالیکه مسولان ارشد. لار وخنج و….مرتب درحال مسافرت به تهران و شیراز برای گرفتن مطالبات مردم هستند. اما در اوز خبری نیست. چرا چرا ؟؟!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد