مسابقات تنیس روی میز ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

مسابقات تنیس روی میز ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در تالار تخصصی نادی تنیس اوز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تنیس روی میز اوز، مسابقات پینگ پنگ ویژه آقایان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پنج شنبه مورخه ۱۷ بهمن ماه ۹۸ با حضور ۳۷ پینگ پنگ باز در رده سنی آزاد از شهر های شیراز، بندر عباس ، قشم ، لار و اوز به صورت تک حذفی برگزار گردید.

در این مسابقات شرکت کنندگان در ۱۱ گروه ۳ نفره و یک گروه ۴ نفره  به صورت تک حذفی به رقابت پرداختند که از هر گروه دو نفر به جدول تک حذفی ۳۲ تایی صعود کردند و در پایان: پوریا پیمانه از (بندرعباس)، مهدی عسکری زاده (لار)، عرفان شیردل (لار) و مهدی دهقانی (لار) مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

محمد رهبر از (شیراز)، سید علی طبیان (لار)، سینا نصریانی(لار) و مجتبی فرح بخش (لار) به ترتیب به مقام های پنجم تا هشتم این دوره از مسابقات دست یافتند. 

به نفرات اول تا چهارم جوایز نقدی ۷۰۰ ، ۵۰۰ ، ۳۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان همراه با اهدای لوح تقدیر ، نفر پنجم ۱۰۰ هزار و به نفرات ششم تا هشتم ۵۰ هزار تومان تعلق گرفت.

مسئول برگزاری مسابقات: هیئت تنیس روی میز اوز. مسئول کمیته فنی و نظارت بر مسابقات : نوشاد نوشادی. داور بازی فینال: یونس خادم. سر داور: مرضیه ذهبی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد