معاون اداره کل آموزش و پرورش در اوز: سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش است

معاون و رئیس اداره دور دوم آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش فارس و سر راهبر قطب جنوب کشور در پژوهشسرای بدری با مدیران مدارس شهرستان اوز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پسین اوز معاون آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در نشست با مدیران آموزشگاه های اوز گفت: نظام تعلیم و تربیت ایران به دنبال تربیت انسان های چند بعدی است و بر این اساس سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش مطرح شده است. محمد فیاض پور افزود: وظیفه ما در مدارس بسترسازی و میدان دادن به استعدادهای نهفته است که به ویژه در مناطق محروم در حال تحصیل هستند.

قبل از سخنان معاون اداره کل آموزش و پرورش فارس محمدرضا رضائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اوز، فیروزی رئیس اداره دور دوم آموزش ابتدائی و گشتاسبی سر راهبر قطب جنوب و مدیربرنامه بوم در رابطه با مسائل، مشکلات آموزش و پرورش و راه حل های آن صحبت کردند.

 


1 دیدگاه

  1. کارمند بازنشسته اوزی

    متاسفانه آموزش وپرورش اوز سالهاست که دیگر در حد و اندازه سابقه فرهنگی مردم اوز پویایی ندارد و دچار افت کیفیت است و دانش آموزان اوزی در دانشگاههای معتبر دولتی قبول نمی شوند درصورتی که در سالهای دهه ۵۰ تعداد دانشجویان اوزی. با. شهر لار برابری می‌کرده است واین نظر در جنوب فارس شاخص بوده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد