معاون سیاسی استاندار فارس: احزاب با هر گرایش سیاسی اجازه فعالیت دارند

احمد خضری: احزاب با هر گرایش سیاسی اجازه فعالیت دارند چون فعالیت احزاب نشاط سیاسی را به وجود می آورد.

اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در گفتگو با اصحاب رسانه در لار گفت: فرماندار جدید لارستان باید به جریانات مردمی، تیم های ورزشی، سمن ها، خیرین، گروه های جهادی توجه ویژه داشته باشد. وی همچنین اظهار داشت: احزاب سیاسی شناسنامه دار و شناخته شده اجازه فعالیت دارند. احزاب باید جامعه را نقد کرده و نامزدهای انتخاباتی را وارد صحنه کنند. محبی پور افزود: که توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حق مردم جنوب فارس است و توسعه مناطق از اهداف استانداری است. مطالبات مردم که مطابق قانون باشد باید پیگیری شود.

معاون سیاسی استانداری فارس تقویت رابطه بین دولت و مردم و تقویت جریان انقلابی را از اهم اقدامات استانداری دانست. محبی پور از مسئولان به ویژه فرماندار جدید لارستان درخواست کرد که باید در دوران مسئولیت خود برای انقلاب کادرسازی کند و حتی انتظار است بعد از پایان زمان فرمانداری از بین نیروهای بومی چندین مدیر انقلابی به استان و کشور معرفی شوند.

اسماعیل محبی پور ضمن سپاسگزاری از حضور مردم ۴ شهرستان لارستان، اوز، گراش و خنج در آئین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید و همچنین مردم شهرستان های کازرون، کوار و خرامه که در این آئین شرکت داشته با صراحت گفت: حفظ و ارتقاء وحدت و همبستگی باید در اولویت کار مسئولان باشد.


1 دیدگاه

  1. اینها صحبت های است که عموما گفته میشودودراینده هم تکرار خواهد شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد