معرفی برگزیدگان مسابقات هفته دفاع مقدس و روز روابط عمومی

طی آیینی از برگزیدگان مسابقات هفته دفاع مقدس و روز روابط عمومی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فرمانداری تقدیر شد.  

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز نقش روابط عمومی ها را در انعکاس رویدادها که روایت خدمت است را برشمرد و اظهار داشت: خدمات دولت را باید آن طور که هست انعکاس داده شود که در این مورد خوب عمل نشده است. روابط عمومی ها و رسانه ها باید موضوعات و اتفاقات مهم شهرستان را  سریع  به سمع و نظر مردم برسانند.

فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: تقدیر از روابط عمومی ها با عنوان روایت خدمت و همچنین استقبال خوبی از مسابقات پیامکی هفته دفاع مقدس و مسابقه عکس حماسه مجنون داشتیم  و برگزیدگان به قید قرعه انتخاب شده اند.

در پایان برگزیدگان مسابقات هفته دفاع مقدس و روایت خدمت با لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شدند.

برگزیدگان مسابقه پیامکی هفته دفاع مقدس: فریبا برازنده، فرشته محبی پور و وحید رضائی.

مسابقه عکاسی حماسه مجنون: فوزیه براهیمی و الهام ایوبی

روابط عمومی ها در مسابقه روایت خدمت به مناسبت روز روابط عمومی:

فریده ملتفت از شهرداری و شورای شهر اوز

پروانه پدرام از دانشگاه آزاد اسلامی اوز

قاسم زارع از اداره آموزش و پرورش

محمد همتی نژاد از سپاه ناحیه اوز

نورالهدا بیگدلی از اداره ورزش و جوانان

محمد رفیع راوند از  موزه مردم شناسی

کلثوم برازنده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

سنا ملاحت از خانه فرهنگ


2 دیدگاه

  1. پیشنهاد به فرمانداری. اوز

    آقای فرماندار در اطلاع رسانی رسانه ها در سطح شهرستان. جای خبرنگار صدا وسیما در اوز خالی است تا جاییکه در مراسم های مهم مانند هفته وحدت و……خبرنگار صدا وسیما از گراش به اوز آمده و گزارش می دهند آیا با همکاری فرماندار واداره فرهنگ و ارشاد نمی توان یک خبر نگار صدا وسیما از شهرستان اوز معرفی کرد

  2. بی خبری در روابط عمومی ها. در اوز

    روابط عمومی ها ورسانه های اوز باید اخبار عملکرد دولت در زمینه های مخزن آب دولتی. شهرک صنعتی دوم اوز. نیروگاه خورشیدی اوز مسایل راهسازی و واستقرار ادارات دولتی در اوز. را به سمع و نظر مردم برسانند زیرا درحال حاضر نوعی رکود وبی خبری حاکم شده است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد