مونتاژ دستگاه های فنی توسط جوان اوزی

مونتاژ پمپ های هوا و دستگاههای جوش پرتابل و ساخت کیف های صنعتی از ابتکارات و خلاقیت های عماد رفعتی جوان اوزی مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

به گزارش پسین اوز، فرماندار، سرپرست صمت، روسای شورای شهر و نظام مهندسی و کارآفرین برتر اوز از دستگاه جوشکاری پرتابل و کارگاه ساخت کیف صنعتی و پمپ های هوا که به ابتکار جوان فنی اوز عماد رفعتی طراحی و انجام شده است بازدید کردند.

عماد رفعتی گفت: این اقدامات توسط اینجانب و با حمایت پدرم و مسئولان انجام شده است و فعلا در مکان شخصی خودم است که بعد به شهرک صنعتی منتقل می شود. 

وی افزود: در حال حاضر مونتاژ پمپ های هوا و دستگاه های جوش پرتابل شامل دستگاه های معمولی تا نسل جدید انجام داده ام.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز در این باره گفت: کار زیبایی انجام شده و این جوانان بویژه عماد رفعتی باید جزء دانش بنیان شده و در شهرک صنعتی کارگاه بگیرند.

 در این بازدید، محمدرسول و عماد رفعتی، ابراهیم جام گوهری، یوسف صدری زاده، عبدالرحیم نوروزی، سارا وحدانی، فریبا برازنده، رقیه اسفندنیا، اسماعیل شهنازی، عبداله شمسی، محمدرسول زارع، فریدون نامی، فرماندار و رئیس صمت را همراهی می کردند.

پسین اوز از ابراهیم جام گوهری به خاطر ارسال خبر تشکر می کند.


5 دیدگاه

  1. به امید موفقیت هرچه بیشتر افرین به جوان همشهری سر فراز باشی وموفق

  2. آفرین به این همشهری خوش ذوق و با استعداد

  3. عالی است باید از طرف مسولین حمایت شود تنها بازدید از کارهای ایشان کافی. نیست

  4. سلام به همشهری های موفق مثبت خوش فکر و خلاق ، امید است با نوآوری که در تمایز این محصولات انجام میشه ، به فکر صادرات این محصول به کشورهایی که تقاظا هست صادر شود که قطعا خود این تیم و حمایت پیشنهاداتی که پیش دارد فرصت های زیادی پیش رو دارند که مطمئن هستم به نحو احسند استفاده میبرند . موفق باشید . مایه افتخار 🙏🌹

  5. امیدوارم این خبرهای صنعتی و خوب در شهر ما بیشتر بیشتر باشه و این جوانان حمایت بشن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد