نانوایی لواش بذرافشان و نانوایی سنگک ارشدی اوز تقدیر شدند

نانوایی لواش بذرافشان و نانوایی سنگک ارشدی اوز برابر معدل نمره کیفی سه ماه متوالی از بابت افزایش کیفیت نان تولیدی از سوی اداره صمت شهرستان اوز تقدیر شدند.

به گزارش پسین اوز، از آنجا که نان جز کالاهای اصلی  سبد خانوار محسوب می شود، اداره صمت شهرستان اوز از ابتدای تاسیس نگاه و توجه ویژه ای در حوزه نظارت بر کیفیت و کمیت نان عرضه داشته و اولویت کار قرار داده است  و به صورت  دوره ای از واحدهای صنفی مذکور توسط بازرسان اداره صمت بازرسی به عمل آمده که در این خصوص  اقدامات تنبیه و تشویق را سرلوحه کار  قرار داده است.

همچنین برنامه گشت مشترک بازرسی و بازدید از این واحدها با فرمانداری محترم شهرستان، اداره بهداشت و درمان شهرستان، اداره غله لارستان، اتاق اصناف و اتحادیه شهرستان برگزار گردید، که طی  این بازدید ها پس از تذکرات لازم به واحدها در جهت ارتقا کیفیت نان مورد عرضه واحدها، نمونه گیری کیفیت از واحدها انجام و به آزمایشگاه کنترل کیفیت ارسال شده است، که با توجه به نتایج آزمایشگاه از واحدهایی که حداکثر نمره کیفیت را کسب نموده بودند. با  هماهنگی صورت گرفته  در شورای آرد و نان تقدیر به عمل آمد.

در این خصوص نانوایی لواش  بذرافشان و نانوایی سنگک ارشدی با حضور نماینده محترم فرماندار، اداره محترم غله لارستان، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه تقدیر و تشکر گردید.

در این راستا نیز اقداماتی صورت گرفته  که میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

۱-تشکیل کمیسیون نظارت با هدف ارتقابخشی کیفیت نان شهرستان

۲-انجام برنامه ریزی جهت  بهسازی واحدهای نانوایی شهرستان

۳-ایجاد تابلو هماهنگ جهت درج اطلاعات مورد نیاز در واحدهای نانوایی شهرستان

۴-برگزاری کلاس آموزشی توسط اداره کل غله استان با هماهنگی اداره صمت شهرستان

۵-برگزاری چندین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان در محل فرمانداری و به دبیری اداره صمت و بررسی کمبود آرد شهرستان که به حمدالله منتهی به نتایج خوبی شده است.

همچنین به اطلاع می رساند، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی شهرستان اوز، با شماره تلفن های: ۰۷۱۵۲۵۱۲۳۱۸ – ۰۷۱۵۲۵۱۸۹۷۷ تماس حاصل نموده تا موضوع در اسرع وقت پیگیری گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد