نخستین انتخابات مجمع نمایندگان ادوار شورای فارس

به گزارش پسین اوز، و به نقل از جعفر راستگو عضو هیات رئیسه شورای اسلامی استان فارس، اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان ادورا شورای اسلامی استان فارس برگزار و سید عبدالرزاق موسوی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان انتخاب شد.

مجمع نمایندگان ادوار شورای اسلامی استان فارس همچنین مرتضی زارع درنیانی و وهب نورایی به عنوان نواب رئیس و جعفر راستگو، کشتکار و الهه پاینده به عنوان منشی های اول تا سوم و حسین جعفری نیز به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان ادوار انتخاب شد.

گفتنی است که سیدعبدالرزاق موسوی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، عضو شورای اسلامی شهرستان شیراز و نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان هاست. وهب نورایی نایب رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: اساسنامه پس از تصویب مجمع لازم الاجراست.

وی افزود: راه اندازی این مجمع برای نخستین بار در کشور توسط شورای پنجم فارس صورت گرفته است. نورایی با اشاره به فعالیت مجمع گفت: مجمع ادوار با هیاتی متشکل از یک رئیس دو نایب رئیس، سه منشی و یک سخنگو اداره می شود و مدت مسئولیت آنها ۶ ماه است.

لازم به یادآوری است که استان فارس با داشتن ۸ هزار و ۵۰۰ نفر عضو شورا در قالب ۳۶ شهرستان، ۱۱۴ شهر، ۹۴ بخش و ۲۲۳۰ روستا بزرگ ترین تشکیل شورائی کشور است.  


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد