نخستین سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اوز

به گزارش پسین اوز؛ با حضور معاون مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مشاور مدیرکل و مدیر امور شهرستان ها، رئیس منابع طبیعی لارستان، گروهی از مسئولان ادارات، خیرین و معتمدان و اصحاب رسانه نخستین سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اوز معرفی شد.

فرماندار اوز ظرفیت های کشاورزی شهرستان را تشریح و به مطالعه بر روی ایجاد سد تاکید کرد. علی اصغر علی پور از مدیر اداره منابع طبیعی درخواست کرد تا نسبت به ممیزی و ساماندهی مراتع اقدام کند. فرماندار شهرستان اوز منابع طبیعی را ثروت خدادادی دانست که باید در حفظ و حراست آن کوشا باشیم. وی از خدمات منصور رضائی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان سپاسگزاری کرد و افزود: اولویت من در تعیین مدیران اول افراد بومی است ولی اگر امکان نداشت به دنبال مدیران کارا، صالح و امین از سایر نقاط هستم.

مهندس مغرز معاون مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ضمن تبریک ارتقاء شهرستان اوز گفت: استان فارس با گستره وسیع یکی از استان های قدر و صاحب نام است. وی سرپرست منابع طبیعی اوز را چهره ای فنی و کارآمد معرفی کرد و گفت: منابع طبیعی متولی به انفال و متعلق به دولت جمهوری اسلامی است. وی با توضیح ۴ محور اساسی به مدیر جدید منابع طبیعی و آبخیزداری اوز گفت: ۱- اراضی دولتی و ملی را باید مستند و ثبت کرد. ۲- در توسعه تعاونی های فراگیر بهره برداری از منابع طبیعی باید کوشا بود ۳- آبخیزداری را مهم و تاکید می شود ۴- زراعت چوب را توسعه دهید. ۵- با کوه خواری، زمین خواری به شدت مبارزه شود.

مهدی صلاحی مشاور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ضمن تمجید از فرماندار و تشکر از رضائی مدیر منابع طبیعی وآبخیزداری لارستان اظهار داشت در حفظ پوشش گیاهی شهرستان کوشا باشید. صلاحی افزود: حاصل نگهداری پوشش گیاهی در افزایش آب از ایجاد سد و گوراب مهمتر و تاثیر آن بیشتر است. سپس حکم بهنام محمدپور را قرائت کرد.

بهنام محمدپور سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اوز گفت: اولین اقدام من تشکیل سازمان مردم نهاد و تلاش در راستای اجرای اهداف سازمان هستم. وی افزود افتخار می کنم که مسئولان مرا شایسته خدمت در اوز دانسته اند.

گفتنی است که بهنام محمدپور دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی، مدیریت مناطق بیابانی، متاهل، اهل شهرستان اقلید فارس، با ۱۸ سال سابقه خدمت بوده که قبلاً در پست کارشناس مسئول در شهرستان اقلید مشغول فعالیت بوده است.


2 دیدگاه

  1. تاسیس ادارات اصلی در اوز

    منابع طبیعی از اوارات مهم یک شهرستان است امیدواریم که در طی هفته وحدت ادارات اصلی واساسی مانند اداره ثبت اسناد واملاک دادگاه اداره صنعت وتجارت ( صمت) که سخت مورد نیاز مردم است هم مستقر شوند

  2. جهت اطلاع فرمانداری محترم

    قرار بود کمیته امداد واداره ثبت اسناد خیلی زودتر افتتاح شود اما خبری نمی شود مردم منتظر هستند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد