نخستین سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز

به گزارش پسین اوز، از سوی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی لارستان دکتر نازنین رضائی به عنوان نخستین سرپرست و مسئول راه اندازی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز منصوب شد.

پسین اوز

در آیین معارفه وی که با حضور علی اصغر علی پور فرماندار، دکتر حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی، دکتر وحید یگانه معاونت بهداشتی، دکتر محمدهادی شمسائی معاونت درمان و رئیس بیمارستان امیدوار و گروهی از معتمدان و کادر درمان پزشکی شهرستان و عده ای از اهالی شهر جویم در تالار فرمانداری انجام شد. دکتر نازنین رضائی به عنوان مسئول راه اندازی شبکه بهداشت و درمان اوز و سرپرست این شبکه معرفی گردید.

در ابتدای نشست علی پور فرماندار اوز ضمن تشکر از نماینده مردم در مجلس و رئیس دانشکده علوم پزشکی گفت: با راه اندازی شبکه بهداشت و درمان بسیاری از کارهای مردم در زمینه بهداشت و درمان آسان تر می شود. وی خانم دکتر رضائی را نیروی جوان و مدیر دانست و برایش آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمد حسین کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی طی سخنانی از پیگیری فرماندار برای تاسیس شبکه تشکر کرد و گفت: ما می خواهیم در کنار مردم برای مردم خدمت کنیم. امید است بیمارستان های امیدوار و راه پیما بتوانند خدمتگزار مردم جنوب فارس باشند. دکتر کریمی رعایت مسائل بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش و شستن دست ها را بطور مکرر و پیوسته توصیه کرد و گفت: متاسفانه آمار بیماران کرونا در منطقه بالاست.

دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی، وجود اتباع بیگانه را عامل اصلی شیوع بیماری کرونا در مناطق جنوبی ذکر کرد و گفت: در شهرستان اوز سه روستا بیشتر درگیر این بیماری بودند که با مدیریت فرماندار و ستاد مبارزه با بحران کرونا و ایجاد محدودیت جواب گرفتیم و آمار بیماری کمتر شد.

دکتر محمدهادی شمسائی نیز از خیران و مردم اوز تشکر کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان می تواند بسیاری از مشکلات درمان و بهداشت شهرستان را برطرف سازد.

پسین اوز

در ادامه جلسه دکتر نازنین رضائی گفت: ابتدا لازم است از حسن نیت فرماندار و رئیس و معاون دانشکده علوم پزشکی لارستان تشکر کنم. همچنین از مردم خوب شهر جویم که مرا همراهی کرده اند سپاسگزارم. وی گفت: من به اتفاق مردم می توانم در کارها موفق باشم و با شناختی که از مردم خوب اوز دارم ان شاء اله بتوانیم شبکه بهداشت و درمان قوی راه اندازی کنیم. وی ضمن نام بردن از پزشکان خوب شهر اوز گفت: من از آنان مشاوره و کمک خواهم گرفت؛ و افقی روشن برای این شهرستان فرهنگی پیش بینی می کنم.

دکتر رضائی ضمن اعلام این که انتقاد پذیر است گفت: شهروندان و مسئولان می توانند انتقادات و پیشنهادات خویش را نیز ارائه دهند. وی قول داد که در پست های سازمانی از نیروهای بومی شهرستان استفاده کند. دکتر رضائی در پایان گفت: من ۴ سال در منطقه بوده و در بلغان، شرفویه، بنارویه، هرم  و جویم مشغول انجام وظیفه بوده ام.

در انتهای جلسه محمود محبی رئیس شورای اسلامی شهر اوز خواستار به کارگیری نیروهای بومی در پست های سازمان شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات شد.


5 دیدگاه

  1. قابل توجه مسولان در اوز

    برایشان ارزو موفقیت داریم اما در شهرستان نیروی بومی قوی که بتواند با خیران ونیکوکاران برای جلب کمک اقدام نمایند زیاد داشتیم در ضمن در بسیاری از شهرستانهای فارس ریس شبکه که کاری اداری وستادی است از افراد غیر پزشک مانند مهندس وکارشناسان با سابقه استفاده میکنند

  2. کارمند بیمارستان اوز

    لازم است مقداری از بیو گرافی خانم دکتر رضایی وسوابق وتجربیات ایشان بنویسید وبگویید ایشان اهل کجا هستند

  3. همشهری دلسوز

    شهرستان اوز با داشتن ۲ بیمارستان ودانشکده بهداشت دولتی وچندین مرکز بهد اشت شهری وروستایی شایسته وجود یک شبکه بهداشت ودرمان خوب وبا کادری قوی از بچه های بومی شهرستان است که امیدواریم پایه ان گذاشته شود

  4. کارشناس. مدیریت پزشکی. وتقاضا. از مسول. راه اندازی. شبکه بهداشت اوز

    شبکه بهداشت. ودرمان. اداره ای. بسیار مهم. است. که. معمولا. در حدود.جندین واحد زیر مجموعه وتقریبا ۲۰. کارشناس. وکارمند. دارد. مانند. مسولان. مالی. کارپردازی. وکارگزینی. کارشناسان. بهداشت. محیط. خانواده. بهداشت. حرفه ای. واحد. دارو. وغذا. مسولان. بهداشت. مدارس. تغذیه. روان. بهداشت. دهان کارشناسان. مبارزه. با. بیماریهای. واگیر. و……کارشناس. کامپوتر. وسیستم. که خانم دکتر. رضایی. باید. انها را. راه. اندازی. وسعی. نمایند. از. افراد. بومی. ومتخصص. استفاده. نمایند

  5. خدمت سرکار خانم دکتر. رضایی

    ب خانم دکتر. تبریک میگوییم. شبکه. بهداشت. ودرمان. در شهرستانی که. امکانات خوبی. از نظر بیمارستان. ومراکز. بهداشت. ودرمان شهری. وروستایی استوکمکهای خیرین. سلامت. دارد. کار. لازم. وضروری. بوده. است. که. سرکار خانم دکتر. رضایی باید. انرا. را با. جدیت. پیگیری. نمایند. وتشکیلات انرا. به. خوبی. پایه گذاری. نمایند قطعا. چنانچه. کارها خوب. پیشرفت. کند. نیکوکاران. وبزرگواران. اوزی. شما. را همراهی خواهند. نمود. موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد