نشست روسای فرهنگ و ارشاد جنوب در اوز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز اولین نشست هم اندیشی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان فارس در شهر اوز برگزار شد.

برپایه این گزارش خانه فرهنگ زرنگار شهر اوز میزبان نشست هم اندیشی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب فارس بود. دبیر حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب، هماهنگی این نشست را به عهده داشت. حمیدرضا فرهمندفر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قیروکارزین و دبیر این حوزه گفت: تشکیل این نشست در اوز بسیار امیدوار کننده بود و از میزبانی اوز سپاسگزاری می شود.

به گفته فرهمندفر در این نشست مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر، برنامه ها، جشنواره ها، برگزاری سیمنارها، کنسرت موسیقی و شهرهای خلاق فرهنگ و هنر مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از موارد مهم مطرح شده در این نشست بررسی موضوع تبادل فرهنگی و فستیوال فرهنگی در کشورهای همسایه بود. گفتنی است که روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز، خنج، قیروکارزین، گراش، لارستان و مهر در این نشست حضور داشتند.


2 دیدگاه

  1. بسیار عالی اوز ظرفیت یک شهرستان کامل برای برگداری این جلسات را دارد به امید هر چه زودتر ارتقای اوز به شهرستان

  2. خانم هاشمی اطلاع رسانی نمایند9

    واحد فرهنگ وارشاد اسلامی در اوز به صورت اداره است ویا نمایندگی لارستان است تعداد کارمندان این واحد چند نفرست لطفا کسانبکه اطلاع دارند ما راهم مطلع نمایند با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد