نشست مشترک شورای شهرستان، فرمانداری و بنیاد مسکن

به گزارش پسین اوز؛ نشست مشترک اعضای شورای شهرستان، دهیاران، فرماندار، بخشداران، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشاوران در تالار بخشداری مرکزی اوز برگزار شد.

نشست مشترک شورای شهرستان، فرمانداری و بنیاد مسکن

 در ابتدای نشست رئیس شورای شهرستان و سخنگوی شورای استان گفت: در پی نشست قبل با مجموعه فرمانداری، مقرر شد که نشست ها با حضور روسای ادارات برگزار شود. یکی از مهمترین مطالبات روستاها تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان بوده که خوشبختانه با پیگیری فرماندار این مهم انجام شد. این بخشی از سخنان بهروز طاعتی رئیس شورای روستای هود بود. سید شرف الدین حسینی رئیس شورای روستای قلات، محمود محبی نایب رئیس شورای شهر اوز، مهران سلیمانی دهیار فیشور، سینا آقایاری بخشدار مرکزی، شاکر عبدی رئیس شورای فیشور، محمدشریف حاتمی و اسماعیلی روسای شوراهای شهرک توحید و کهنه، مسعود کراماتی شهردار اوز، روح اله امینی رئیس شورای محلچه، فرزاد شریفی مدیر دفتر نماینده مجلس، صفدر منشی معاون فرماندار و سرپرست بخشداری بیدشهر، یعقوب ارتشدار رئیس شورای بیدشهر هر کدام درباره مشکلات روستا که اکثراً مربوط به زمین و خانه و طرح هادی بود صحبت کردند. بهرام دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اوز به طور اختصار فعالیت های ۶ ماهه بنیاد را در شهرستان توضیح داد. وی در بخشی از سخنانش ضمن تشکر از همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان به ویژه مهندس باقری فرد و علی پور فرماندار اوز اظهار داشت سهمیه ساخت طرح مسکن ملی در اوز ۲۰۰ واحد بوده است که با پیگیری و تاکید و همکاری مسئولان و فراهم شدن زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی به ۳۴۸ واحد افزایش یافت و به تمام کسانی که در مرحله اول پول واریز کرده بودند مسکن ملی تعلق گرفت.

دوستی روشن از کراماتی شهردار اوز سپاسگزاری کرد که نقشه را یک روزه آماده کرد وی افزود: توانستیم دفتر طراحی بنیاد مسکن را در مرکز بخش بیدشهر تاسیس تا از تردد و عبور و مرور روستائیان به مرکز شهرستان خودداری شود. سرپرست بنیاد مسکن ضمن تقدیر از دکتر حسین زاده نماینده مردم و شریفی مدیر دفتر وی و فرماندار در اوز گفت: در صدد هستیم که با توجه به فعالیت ۶ ماهه بنیاد مسکن اوز این اداره را ارتقاء و به درجه یک برسانیم. وی همچنین از برنامه ریزی برای استقرار دفتر خیرین مسکن ساز، هیات امنای حساب ۱۰۰ امام (ره)، طرح ایتام و غیره صحبت کرد.

در پایان علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز گفت: با هر گونه ساخت و ساز خارج از محدوده و زمین خواری سخت برخورد می شود و به بخشداران بیدشهر و مرکزی دستور داد در این زمینه بررسی تا از تغییر کاربری غیرقانونی نیز جلوگیری شود. فرماندار در ادامه ضمن تشکر از همکاری و مساعدت مردم صبور اوز به ویژه خیرین بزرگوار و نماینده مردم در مجلس درخواست کرد برای تاسیس ادارات ثبت اسناد و املاک و دادگاه ما را یاری کنید تا هر چه سریعتر این دو اداره در اوز تاسیس شود.

جعفر راستگو در انتهای جلسه گفت: طرح نشست مشترک مجموعه فرمانداری، دهیاران، اعضای شوراهای بخش و شهرستان و شهر و مشاوران با روسای ادارات برای حل و فصل مشکلات ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در این نشست علی پور، منشی معاون و سرپرست بخشداری بیدشهر، آقایاری بخشدار مرکزی، راستگو رئیس شورای شهرستان، امینی نایب رئیس شورای شهرستان، محبی نایب رئیس شورای شهر، شریفی مدیر دفتر نماینده، طاعتی شورای هود، ارتشدار شورای بیدشهر، حسینی شورای قلات، سلیمانی دهیار فیشور، عبدی شورای فیشور، حاتمی شورای شهرک کهنه، اسماعیلی و عبدی شورای کهنه، کراماتی شهردار، دوستی روشن سرپرست بنیاد مسکن، احمد و عبدالعزیز خضری مشاوران شواری شهرستان حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد