نماینده مجلس از کشتارگاه ققنوس نصر اوز بازدید کرد

به گزارش پسین اوز و به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج در مجلس شورای اسلامی از کشتارگاه قفنوس نصر اوز بازدید کرد.

حسین زاده در جمع مدیران و کارکنان کشتارگاه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار اوز گفت: با تلاش دولت سیزدهم واکسیناسیون عمومی به سرعت در حال انجام است و در حال حاضر اولویت اصلی کشور رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است. مسلما برای تحقق این موضوع، توجه به تولیدات داخلی دارای اهمیت است. طبق شعار امسال لازم است موانع تولید برطرف و از تولید کنندگان پشتیبانی و حمایت شود.

وی با اشاره به کمبود مرغ در بازار طی ماههای گذشته گفت: در اواخر دولت قبلی شاهد آشفتگی در بازار بودیم که یکی از آنها کمبود مرغ بود. بنابراین وظیفه مسئولان این است که تلاش شود تا شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم.

نماینده از قسمت های مختلف ققنوس نصر اوز بازدید و برای برطرف شدن مشکلات مجتمع صنایع تبدیلی طیور ققنوس نصر در نشست ویژه با فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرستان شرکت و برای توسعه این مجتمع تولیدی تصمیمات لازم به عمل آمد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، گراش، اوز و خنج در مجلس شورای اسلامی برای رونق هر چه بیشتر مجتمع قول همکاری داد.

لازم به یادآوری است که مجتمع صنایع تبدیلی طیور ققنوس نصر اوز تولید کننده مرغ گرم و منجمد، مرغ سبز و پودر گوشت بوده که در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۹۳ توانست بیش از ۶ هزار تن محصولات تولیدی خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق صادر کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد