نماینده ولی فقیه و استاندار فارس در مراسم آغاز هفته وحدت در شیراز

به گزارش پسین اوز، و به نقل از عبدالغفار خضری عضو هیات امنای مسجد اهل سنت شیراز استاندار فارس در پنج شنبه شب ۹ آذر ۹۶ به اتفاق آیت اله ایمانی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و سایر مسئولان کشوری استان فارس با حضور در مسجد اهل سنت شیراز و شرکت در مراسم مولودخوانی هفته وحدت را گرامی داشتند.

در این آئین اسماعیل تباردار در جمع اهل سنت شیراز گفت: اتحاد بین مسلمانان امری لازم و ضروری است. اهمیت حفظ این وحدت در استان پهناور فارس که شیعیان و اهل تسنن در کنار یکدیگر زندگی می کنند بسیار پررنگ تر است. بنابراین باید با وحدت دلها که برخاسته از ایمان به توحید و معاد و نبوت و با تمسک به قرآن که مهم ترین مایه وحدت است از هرگونه تفرقه دوری کنیم. در این آئین گروه تواشیح خنج به مولودخوانی پرداخته که بسیار مورد توجه مسئولان قرار گرفت و از سوی آیت اله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز مورد تشویق و هدایایی دریافت کردند.

شیخ محمدصالح انصاری مدیر مجتمع امام شافعی اوز نیز با توجه به آیات قرآن درباره وحدت و همدلی مسلمانان سخنرانی کرد. گفتنی است مراسم که از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شده بود تا ساعت ۲۲ ادامه داشت. برپایه این گزارش حاج شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز در ماموریت خارج از کشور به سر می برد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد