نیکوکاران روشنائی تشویق شدند

به گزارش پسین اوز، و بنا به دعوت شورای اسلامی شهر جلسه ای به منظور تکریم و قدردانی از نیکوکاران طرح روشنائی خیابان ها در شهرداری تشکیل شد.

در این آئین که گروهی از نیکوکاران، اعضای شورای اسلامی، مدیران مسئول نشریات، شهرداری و رئیس اداره برق اوز حضور داشتند، جلسه با سخنان مهران عسکری نائب رئیس شورا آغاز و هدف از تشکیل جلسه را شرح داد و گفت: با یاری اهالی کسبه خیابان زمین پیما و نیکوکاران طرح پنجاه، پنجاه روشنائی خیابان به خوبی اجرا شد و امیدواریم بتوانیم در سایر خیابان ها نیز اجرا کنیم.

شهردار نیز ضمن سپاس از حضار گفت: با وضعیت اقتصادی موجود، طرح همکاری در روشنائی توسط کسبه و نیکوکاران را ارج می نهیم. امیدواریم بتوانیم در سایر امور از همکاری شما بهره مند شویم. مسعود کراماتی از همکاری رئیس اداره برق سپاسگزاری کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز گفت: هر کاری توسط شورا انجام می شود مربوط به فرد نیست بلکه شورا، جمعی است و مهیا ساختن بستر ساخت منبع آب نیز یک کار جمعی و گروهی است. افتتاح دو واحد اداری در ماه گذشته نیز نتیجه همکاری شورای، مسئولان و نیکوکاران بوده است. فریبا صالحی از صدور مجوز طرح ۵۰ و ۵۰ ساخت منبع آب خبر داد و گفت: با پیگیری نماینده مجلس این موضوع محقق می شود. رئیس اداره برق ناحیه اوز نیز اظهار داشت: اگر حضور خیرین نبود این طرح ها به ثمر نمی نشست و من شهر اوز را برای سایر شهرها در مورد روشنائی الگو قرار می دهم. و خیابان زمین پیما با اعتباری معادل ۱۸ میلیون تومان برمبنای طرح ۵۰ و ۵۰ دارای روشنائی بسیار خوب شده است.

مهندس محمدرضا عباسی افزود: ان شاء اله طرح روشنائی بلوار امام (ره) از میدان «ن و القلم» تا میدان «انقلاب» با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیون در برنامه داریم و امید است آن را نیز به پایان برسانیم. چون این بلوار دارای ۱۸۰ چراغ است ولی بلوار وسیع است و باید طرح جدید به کار رود و از چراغ های آن در سایر خیابان ها استفاده شود. مهندس عباسی نیاز شهر اوز را به بالابر سیار ضروری ذکر کرد و گفت: لازم است برای شهر خرید شود که تمام ادارات از آن بهره مند گردند.

محمود محبی یکی از اعضای شورای شهر از بانیان طرح روشنائی (عسکری، حلاجی و فرهاد فقیهی) سپاسگزاری کرد. وی از خیرین تقاضا کرد که مانند سابق از شورا و شهرداری حمایت مادی و معنوی کنند. شهردار در پایان اعتبار بالابر را حدود ۵۰۰ میلیون ذکر کرد و گفت: برای کشتارگاه نیز نیاز به سردخانه است و دو سیل بند نیز نیاز ضروری شهر است: ۱-پشت مدرسه زارع ۲-مقابل مدرسه شاکری و بلوارهای شهر و پارک نوروز نیز در دریف بهسازی قرار دارند.

در ادامه جلسه احمد صمدانی، محمدعلی انگاشته، ساسان پیرزاد و کامران کمال صحبت کردند و در پایان جلسه، ساسان پیرزاد گفت: در ساخت خیابان منطقه کنارسبز  با هزینه ۵۰ میلیون تومان از سوی عبداله زمین پیما اهداء شده است و به خیرین و نیکوکاران لوح تقدیر اهداء شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد